شهید قدس/ در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: شهید سلیمانی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را به منصه ظهور رساند

حاجی‌بابایی گفت: سردار سلیمانی به حق مسئولی در تراز انقلاب اسلامی بود که توانست ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را در مقام عمل پیاده کند.
کد خبر: ۶۴۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۱ - 01January 2024

نماینده مجلس شورای اسلامی: شهید سلیمانی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را به منصه ظهور رساند«حمیدرضا حاجی بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در تشریح ویژگی‌های شخصیتی شهید سلمیانی، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک انقلابی حقیقی بود، یعنی همه دارایی مادی و معنوی خود را فدای اسلام و انقلاب و مملکت کرد. این فرد انقلابی عالی‌ترین کارنامه را در حوزه کارآمدی برای خود برجای گذاشت.

حاجی بابایی تصریح کرد: شهید سلیمانی مهم‌ترین ابزار انقلاب اسلامی برای شکستن اُبهت آمریکای جهان‌خوار بود. امروز هر آنچه در جهان علیه دولت آمریکا در حال رقم خوردن است، ماحصل رشادت‌های شهید سلیمانی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی تربیت‌شده مکتب امامین انقلاب اسلامی بود، گفت: ایشان هم با مردم صادق بود به نحوی که مردم صداقت وی را در گفتار و کردار مشاهده می‌کردند و هم با خودش صادق بود. شهید سلیمانی به عنوان یک مسئول در تراز انقلاب اسلامی مواضع‌اش برای همه دنیا شفاف و روشن بود.

وی افزود: ایشان به حق مسئولی در تراز انقلاب اسلامی بود که توانست ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را در مقام عمل پیاده کند. ما شهید سلیمانی را به عنوان برند انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهی در دنیا باید معرفی کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار