مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه:

۹ دی حماسه ملت ایران در برابر توطئه دشمنان بود

حجت‌الاسلام «تسخیری» گفت: ۹ دی حماسه بزرگ ملت ایران در برابر توطئه بزرگ دشمنان بود.
کد خبر: ۶۴۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 30December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین تسخیری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی که در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی حماسه بزرگ ملت ایران در برابر توطئه بزرگ دشمنان بود.

وی افزود: حضور گرم و معنادار امروز مردم چهارمحال و بختیاری برای دشمنان پیام مهمی به همراه دارد و به آن‌ها نشان می‌دهد همانطور که این مردم ۱۴ سال پیش از یک فتنه بزرگ عبور کردند در آینده نیز هر فتنه‌ای رخ دهد سیلی محکمی به دشمنان جمهوری اسلامی زده و از آن عبور خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: در فتنه سال ۱۳۸۸ دو عامل وجود داشت که یکی از آن‌ها سلطه‌گران خارجی و دیگری نیز قدرت‌طلبان داخلی بودند.

تسخیری با اشاره به برنامه‌ریزی بلندمدت دشمنان برای شکل‌گیری فتنه و آشوب سال ۸۸، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات خود عامل اصلی این فتنه را دشمنانی معرفی کردند که با این فتنه به دنبال تغییر نظام و حذف جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با بیان اینکه برچیده شدن شعار دین از جامعه ایران یکی از اهداف مهم دشمنان در فتنه ۸۸ بود، اضافه کرد: دشمنان در این فتنه برای دستیابی به اهداف خود برنامه‌ریزی بسیاری داشتند و حدود ۶۰ موسسه و بنیاد با شعار جنگ نرم در کشور آمریکا برای این منظور فعال بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه تصریح کرد: درحال حاضر نیز دشمنان تمام سعی خود را به کار گرفته‌اند تا مردم در انتخابات سال جاری حضور پیدا نکنند.

تسخیری خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولتی مقاوم و با برنامه است و اهل سازش با دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیست بنابراین موجب عصبانیت و همچنین ناامیدی دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار