اجتماع بزرگ مردمی یوم‌الله نهم دی در لامرد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «آذرکردار» گفت: اجتماع بزرگ مردمی یوم الله نهم دی، گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نیز در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین در لامرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 29December 2023

اجتماع بزرگ مردمی یوم الله نهم دی در لامرد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرضا آذرکردار» رییس اداره تبلیغات اسلامی لامرد با اشاره به حماسه نهم دی اظهار داشت: نهم دی و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی سال ۱۳۸۸، برگ زریّن دیگری در افتخارات مردان و زنان ایرانی به حساب می‌آید.

وی افزود: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام «آذرکردار» با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» ماندگار شد، تاکید کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان انقلاب و اسلام را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان (عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری را شاد ساختند.

وی اظهار کرد: نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

بنابه گفته رییس اداره تبلیغات اسلامی لامرد، روز نهم دی در واقع روز «نه گفتن» ملت ایران به سران فتنه و «آری گفتن» به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در لامرد خبر داد و بیان کرد: در راستای بزرگداشت این روز بزرگ، همزمان با سراسر کشور اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: این اجتماع بزرگ امروز جمعه در مصلی الغدیر شهر لامرد برگزار می گردد، و مراسم عمومی هفته بصیرت در چهارشنبه شب با سخنرانی یکی از سرداران و سخنرانان مطرح کشوری در مرکز شهر لامرد برگزار می شود همچنین جلسات متعددی در بخش ها و محلات گوناگون شهرستان در هفته بصیرت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار