در مراسم وداع با شهید گمنام؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: صبر بر سختی‌ها پیام خون شهیدان است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: شهدای گمنام با رجعت خود این نهیب را به ما می‌زنند که غفلت نکنید، ولایت را تنها نگذارید، در مقابل سختی‌ها صبر داشته باشید و جهاد را رها نکنید که این توصیه‌ها زبان حال شهیدان است که باید به آن‌ها عمل کنیم.
کد خبر: ۶۴۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 28December 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: صبر بر سختی‌ها پیام خون شهیدان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، مراسم وداع با شهید گمنام عملیات کربلای یک که در منطقه مهران تفحص شده با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی و کارکنان این اداره‌کل امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در کشور مانند ابر رحمتی بود که غبار فتنه‌انگیزی نظام سلطه و ایادی منطقه‌ای و داخلی آن را از ساحت جامعه پاک کرد.

وی با بیان اینکه شهدا پاکیزه‌کننده محیط زندگی ما هستند، افزود: گرفتاری‌ها و گناهان معمولاْ جامعه را کدر می‌کند و آن را از شفافیت می‌اندازد اما در ایام شهات حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علی‌ها حضور شهدای گمنام در جای‌جای استان خراسان رضوی آلودگی‌ها را شست.

این مسئول تاکید کرد: شهدا با غیر زبانشان مردم را به خیر، پاکی، نور و هدایت دعوت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه می‌کنند اگر دقت کنیم سخن شهیدان را می‌شنویم؛ بر همین اساس پیکر این شهید والامقام گمنام پس از گذشت حدود چهار دهه که از عملیات کربلای یک می‌گذرد با حضور در این مراسم این نهیب را به ما می‌زند که غفلت نکنید، ولایت را تنها نگذارید، در مقابل سختی‌ها صبر داشته باشید و جهاد را رها نکنید. این توصیه‌ها زبان حال شهیدان است که باید به آن‌ها عمل کنیم.

یوسفعلی‌زاده گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها و میزبانی استان خراسان رضوی از پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام، مردم شهیدپرور و ولایی استان این توفیق را داشتتند که به ساحت شهیدان عرض ادب کنند و متوسل شوند و از کرامت شهدا بهره‌مند شوند که این روند در سال‌های آینده باید تداوم و تقویت شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها