طی نشستی مطرح شد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کنگره ملی شهدای استان در بالاترین سطح برگزار می‌شود+ عکس

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین در استانداری استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ - 27December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه وبویراحمد، نشست شورای سیاست گذاری ستاد دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (چهارشنبه) با حضور «سیدعلی احمد زاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح استان، سرتیپ دوم «مصطفی مثنوی» جانشین سپاه فتح، «سید جواد هاشمی مهر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی ،مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کنگره ملی شهدای استان در بالاترین سطح برگزار می‌شود+ عکس

«سیدعلی احمد زاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان گزارش خوب و امیدوار کننده‌ای از روند پیشرفت کار تا زمان برگزاری این رویداد فرهنگی ارائه داد و به این دلیل که تا زمان برگزاری کنگره باید خدمت مقام معظم رهبری برسیم و گزارشی در این زمینه ارائه دهیم لذا تا آن موقع باید بخش زیادی از کار‌ها انجام گرفته باشد.

احمد زاده با اشاره به اینکه اعتبارات را با اولویت برنامه‌های کنگره‌های شهدا توزیع خواهیم کرد، افزود: بخش دیگری از اعتبارات که کنگره نیاز دارد از محل مسئولیت اجتماعی بخش‌های تولیدی تامین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کنگره ملی شهدای استان در بالاترین سطح برگزار می‌شود+ عکس

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ظرفیت وجود دارد که دومین کنگره ملی شهدای استان در بالاترین سطح برگزار شود و همچنین از سخنران‌های تراز اول کشور دعوت شود که ظرفیت‌های استان دیده شود.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ابراز داشت: در بحث تجهیزات تا یکی دو ماه آینده مشکلی نخواهیم داشت، همه تجهیزات خریداری و یک زیرساخت خوب تبلیغی فراهم می‌شود.

خرم دل با بیان اینکه در حوزه عمرانی هیچ کاری انجام نشده است، تصریح کرد: حتی تابلو‌ها نیز نصب نشده‌اند، کمیته مالی نیز در جذب اعتبارات سرعت دهد، چون فرصتی نداریم.

سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: با توجه به فعالیت کمیته تدوین و تالیف کنگره ملی شهدا ۹۳ اثر در حوزه کتاب داریم که تعدادی از آن‌ها چاپ شده است و تعدادی دیگر در حال آماده سازی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کنگره ملی شهدای استان در بالاترین سطح برگزار می‌شود+ عکس

وی خاطر نشان کرد: ۱۲ هزار روایت گری در قالب نهضت روایتگری پیش بینی شده است که تا کنون ۴هزار و ۱۷ مورد انجام شده است ، یک هزار و ۹۰۰ یادواره شهدا در شهر‌ها و روستا‌ها برگزار شده و ۳۷ مستند در حال تدوین است و در بخش خبر نیز تا کنون ۲هزار و ۵۶۰ خبر از کنگره شهدا مخابره شده است.

مثنوی عنوان کرد: لازم است نقش شهرستان‌ها در برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد پررنگ‌تر شود و برنامه‌های استانی انسجام لازم را داشته باشند.

در پایان این نشست از آرم کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد و پوستر هفته مقاومت رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار