در سخنانی؛

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: انس با قرآن نسخه نجات‌بخش جوامع بشری از بحران‌های فرهنگی است

حجت‌الاسلام روشندل گفت: امروز اگر جوامع بشری غرق در بحران‌های فرهنگی و اجتماعی و مشكلات خانوادگی هستند به دليل دوری از قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن است.
کد خبر: ۶۴۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 27December 2023

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: انس با قرآن نسخه نجات‌بخش جوامع بشری از بحران‌های فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع حفاظ قرآنی شرکت‌کننده  در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش اظهار داشت: قرآن کتاب آسمانی است که هوا و هوس آدمیان در آن لغزش و انحرافی ایجاد نمی‌کند و پرهیزگاران از آن خسته نمی‌شوند و عجایب آن پایان نمی‌پذیرد.

وی افزود: امروز اگر جوامع بشری غرق در بحران‌های فرهنگی و اجتماعی و مشكلات خانوادگی هستند همه به دليل دوری از قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه قرآن تنها صراط هدایت و نسخه نجات‌بخش بشریت است، تصریح کرد: امروز لازم است تا فرهنگ توجه به قرآن کریم در خانواده‌ها تقویت شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین روشندل با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه، گفت: در همین راستا لازم است خودمان برای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی هزینه کنیم و پیش قدم شویم.

وی در پایان با اشاره به تاثیرگذاری فرهنگ اسلامی و قرآنی بیان داشت: آشنا کردن فرهنگ مردم با قرآن یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است و باید از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در این بخش بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار