در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم نیروی دریایی ارتش؛

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: درک مفاهیم قرآنی منشأ تحول معنوی است/ انقلاب اسلامی ماهیت قرآنی دارد

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: نسبت به مفاهیم آیاتی که از قرآن کریم تلاوت می‌کنید دقیق‌تر شوید و به آن عمل کنید تا ان‌شاءالله این حرکت قرآنی، منشا تحول معنوی درونی در ارتش جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر: ۶۴۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ - 27December 2023

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: درک مفاهیم قرآنی منشأ تحول معنوی است/ انقلاب اسلامی ماهیت قرآنی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین تجلیل از منتخبین چهل و سومین دوره مسابقات کارکنان پایور و وظیفه نداجا و همچنین اختتامیه اولین دوره شبانه روزی حفظ قرآن و آموزش مفاهیم کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که شب گذشته در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گسترش محافل قرآنی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انسان‌های بزرگ کارهای بزرگ انجام می‌دهند؛ بر همین اساس امام خمینی (ره) با انقلاب قرآنی و فرهنگی خود دنیا را متحول کرد.

وی افزود: آزادیخواهان دنیا امروز از برکات انقلاب اسلامی که ماهیت قرآنی دارد برای مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار بهره می‌برند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: بحمدالله با تدبیر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حرکت قرآنی عظیمی در این نیرو آغاز شده که این حرکت باید تداوم داشته و تقویت شود.

حجت‌‌الاسلام جلیلی‌صفت تأکید کرد: باید قرآن را به‌عنوان برنامه زندگی مورد توجه قرار دهیم و نسبت به دستورات این کتاب مقدس در زندگی فردی و اجتماعی اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: کسی که با تقوا باشد و قرآن را در تمام شئون زندگی عملیاتی کند از سختی‌ها نجات می‌یابد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: نسبت به مفاهیم آیاتی که از قرآن کریم تلاوت می‌کنید دقیق‌تر شوید و به آن عمل کنید تا ان‌شاءالله این حرکت قرآنی، منشا تحول معنوی درونی در ارتش جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار