معاون سیاسی استاندار همدان:

شهدا خالصانه در راه خدا جهاد کردند

«رضانیا» گفت: چرا مردم با هر دین و مذهبی شهدا را دوست دارند و از صمیم جان و قلب به شهدا عشق می‌‌ورزند، دلیل آن این است که شهدا خالصانه در راه خدا جهاد کردند.
کد خبر: ۶۴۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 26December 2023

شهدا خالصانه در راه خدا جهاد کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضایی‌نیا» معاون سیاسی استاندار همدان امروز (سه‌شنبه) در مراسم گردهمایی و تجلیل از خادمین شهدای گمنام استان همدان با اشاره به شهادت «سید رضی موسوی» از همرزمان سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید موسوی یکی از سرداران بزرگ و باعث عزت جبهه مقاومت بود که در آستانه چهارمین سالگرد شهید سلیمانی به شهادت رسید. 

وی با اشاره به ارادت مردم همدان به شهدا، افزود: چرا مردم با هر دین و مذهبی شهدا را دوست دارند و از صمیم جان و قلب به شهدا عشق می‌ورزند و وقتی تشییع پیکر شهدا را داریم همه می آیند دلیل آن این است که شهدا خالصانه در راه خدا جهاد کردند.

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، گفت: جنگ تن به تن شروع شده و امروز ولی ما را فرا می‌خواند به انتخابات قوی و پرشور و در دیدار اخیر با مردم کرمان نیز تکلیف چند ماه آینده ما را روشن کردند.

معاون سیاسی استاندار همدان تصریح کرد: شهدا هم کار برای خدا می‌کردند و هم علاقه به هدایت مردم‌ داشتند و با تمام وجود آمدند و خودشان را فدای ملت و مردم کردند. امروز هم ما وظیفه داریم در راستای برگزاری ایجاد یک شور انتخاباتی همه چهره به چهره مردم را تشویق به حضور در انتخابات کنیم.

رضانیا با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور متذکر شد: اگر شهدا در جهاد سیاسی امروز بودند تردید نکنید چهره به چهره با مردم ملاقات می‌کردند تا نقشه دشمن که مشارکت حداقلی است را کنار بزنند و مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار