مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

خادمی شهدا باید فرهنگ جاریه جامعه باشد

سردار «ظفری» گفت: خادمی شهدا باید فرهنگ جاریه جامعه باشد و نیاز است که این امر در نشست‌های تخصصی بحث و ترویج داده شود و باید جزء آمال و آرزوهای همه مسئولان باشد که برای شهدا نوکری کنند.
کد خبر: ۶۴۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ - 26December 2023

خادمی شهدا باید فرهنگ جاریه جامعه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس همدان امروز (سه‌شنبه) در مراسم گردهمایی و تجلیل از خادمین شهدای گمنام استان همدان اظهار داشت: نام این مراسم باید جلسه شکرگزاری باشد، چرا که خداوند در بین این همه جمعیت شما را پذیرفته که خادم شهید باشید جای شکرگزاری دارد و باید نذر کنید.

وی افزود: خادمی شهدا باید فرهنگ جاریه جامعه باشد و نیاز است که این امر در نشست‌های تخصصی بحث و ترویج داده شود و باید جزء آمال و آرزوهای همه مسئولان باشد که برای شهدا نوکری کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: در مراسم تشییع شهدای گمنام ما یک کنگره سیار همه جانبه‌ در بحث شهدا داشتیم و شهدا ۴۰۰ نقطه استان را معطر کردند و حضور آنان در نقاط مختلف از جمله مدارس اثرات معنوی بالایی داشت که این نشان از اخلاص شهدا دارد.

وی با بیان اینکه با حضور شهدا در سطح کشور یک تحول اساسی رخ داد، افزود: باید به سمتی برویم که جامعه توحیدی تشکیل دهیم در این جامعه افراد عاشق یکدیگر و نسبت به هم مهربان هستند.

سردار ظفری در پایان متذکر شد: باید تلاش کنیم شهید شویم و یا شهیدانه زندگی کنیم، باید با فرهنگ گذشت و فداکاری اشنا شویم و باید تلاش کنیم که دیده نشویم چرا که خدا کارمان را می‌بیند و اجرش را می‌دهد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار