فرمانده انتظامی استان فارس:

قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است

سردار «حبیبی» با بیان اینکه شهدا زنده هستند و به برکت آن‌ها انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای عزیز است.
کد خبر: ۶۴۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ - 26December 2023

قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار «رهام‌بخش حبیبی» در پنجمین یادواره ۵۵ شهید والامقام یگان ویژه استان فارس که امروز در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و به ویژه شهدای مظلوم مجموعه انتظامی، اظهار داشت: به استناد آیه شریفه قرآن کریم، شهدا زنده اند و در جمع ما حضور دارند.

وی ادامه داد: ما احتیاج داریم تا در این دنیای وانفسایی که در هر گوشه‌ای از آن شیطان کمین کرده است، با حضور در کنار خانواده معظم شهدا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و عمل به وصایای این عزیزان، خودمان را عاقبت به خیر کنیم.

سردار حبیبی با بیان اینکه اگر یاد شهدا را فراموش کنیم، خودمان بی ارزش می‌شویم، از خانواده‌های معظم شهدا خواست که ماموران نیروی انتظامی را از دعای خیر خود بی نصیب نکنید.

این سردار اسلام با بیان اینکه شهدا زنده هستند و به برکت آن‌ها انقلاب اسلامی زنده نگه داشته شده است، گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای عزیز است.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم فردای قیامت شرمنده شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنان نباشیم و رهرو خوبی برای شهدای عزیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار