مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

اقوام و عشایر خوزستان نماد برادری و وحدت کلمه در مقابله با تهدیدها هستند

سردار مرادحاجتی گفت: اقوام و عشایر خوزستان اعم از عرب و لر و بختیاری در کنار دیگر طوایف و اقوام نماد برادری و وحدت کلمه در مقابله با دشمنان و تهدیدها هستند.
کد خبر: ۶۴۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 26December 2023

اقوام و عشایر خوزستان نماد برادری و وحدت کلمه در مقابله با تهدیدها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در همایش بزرگ 5 دی، سالروز بیعت سران عشایر و سادات عرب هویزه با حضرت امام خمینی (ره) در سال 1359 در جمع عشایر این منطقه اظهار داشت: همه مردم خوزستان و به خصوص عشایر غیور عرب بارها در سالیان گذشته امتحان خود را با سربلندی پس دادند.

وی افزود: تعصب به خاک، ناموس و اعتقادات از دیرباز در رگ و خون عرب‌های خوزستان جاری بود و همه دنیا در حوادث گوناگون به خصوص در زمان جنگ تحمیلی شاهد این حماسه سازی‌ها بودند.

سردار مرادحاجتی گفت: رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته و در دیدار با مردم کرمان و خوزستان باز هم به غیرت و شجاعت عشایر عرب خوزستان اشاره کردند کما این که در سخنان قبلی نیز بارها به رشادت‌های سردار شهید «علی هاشمی» به عنوان نماد یک جوان عرب خوزستانی اشاره کرده بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: اقوام و عشایر خوزستان اعم از عرب و لر و بختیاری در کنار دیگر طوایف و اقوام نماد برادری و وحدت کلمه در مقابله با دشمنان و تهدیدها هستند و این روحیه و رویه هرگز به کسی اجازه نمی‌دهد که به این آب و خاک نگاه کج داشته باشد.

وی افزود: صدام بعثی بارها گفته بود که به همزبانی با عرب‌های خوزستان دل بسته بود اما ایستادگی و غیرت شما در مبارزه با همین صدام بعث باعث شد که نقشه‌های شیطانی آن‌ها به خودشان برگردد و سیلی محکمی از میهن پرستی شما بخورند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار