یادداشت/ مهدی شهرودی

قدرت‌نمایی انصارالله یمن در باب‌المندب

نیرو‌های مقاومت انصارالله یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عرصه را برای صهیونیست‌های جنایتکار تنگ کردند و با اقتدار در دریای سرخ، کشتی‌های حامل محموله‌های باری به سمت اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده و توقیف می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹ - 26December 2023

قدرت نمایی انصارالله یمن در باب المندبگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- مهدی شهرودی؛ پس از عملیات طوفان‌الاقصی بود که رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران شکست غیرقابل‌ترمیمی که از گروه‌های مقتدر مقاومت اسلامی متحمل شد، حملات گسترده‌ای را علیه مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطینی در غزه به راه انداخت.

در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی که به شهادت رسیده‌اند که اکثریت شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

در پی اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در غزه بسیاری از مراکز درمانی و مناطق مسکونی تخریب شدند و بمباران بی‌امان مناطق مسکونی فلسطینی به غزه درحالی صورت می‌گیرد که نهاد‌ها و مجامع بین‌المللی تنها به محکومیت این اقدامات وحشیانه بسنده کردند.

عجیب‌تر اینکه شاهد سکوت کشور‌های عربی هستیم که هیچ اقدامی برای پایان دادن به بحران غزه انجام ندادند و سکوت آن‌ها نشان از چراغ سبز به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه است.

بر همین اساس اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مناطق اشغالی منجر به بیدار شدن وجدان‌های خاموش در سراسر جهان شد و شاهد تظاهرات گسترده در بسیاری از کشور‌ها و برای اولین بار بودیم.

در این راستا رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه بوارد میدان نبرد علیه صهیونیست‌ها در منطقه شدند و با ایجاد درگیری با رژیم صهیونیستی و متحدان آن‌ها در منطقه، اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها را در غزه دچار اختلال کردند.  

اینگونه بود که نیرو‌های مقاومت انصارالله یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عرصه را برای صهیونیست‌های جنایتکار بستند و با اقتدار در دریای سرخ حضور پیدا کردند و کشتی‌های حامل محموله‌های باری به سمت اراضی اشغالی را مورد هدف قرار داده و توقیف می‌کنند.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن پس از اقدام شجاعانه نیرو‌های مقاومت یمن در سخنانی گفت که تا زمان ارسال کمک‌های بشر دوستانه برای مردم غزه، حملات ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین است، ادامه خواهد داشت.

در پی اقدامات دلاورمندان مقاومت یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ نظامی علیه نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ هستند و پنتاگون در روز‌های اخیر ناوگروه آیزنهاور را از خلیج فارس به خلیج عدن در مجاورت سواحل یمن منتقل کرده است تا  در صورت نیاز علیه یمنی‌ها وارد عمل شود.

آمریکایی‌ها در منطقه‌ای حضور دارند که در سیبل موشک‌ها و پهپاد‌های نیرو‌های مقتدر مقاومت قرار دارند؛ قطعا اگر کوچکترین حماقتی از سوی آمریکا علیه نیرو‌های یمنی صورت گیرد حملات به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه ضریب بیشتری خواهد یافت؛ لذا ضربه‌پذیری آمریکایی‌ها در صورت هرگونه اقدام نابجا، بسیار بالا خواهد بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها