با حضور استاندار هرمزگان انجام شد؛

آغاز اجرای پویش ملی کاشت یک میلیارد نهال به یاد شهید دوران در بندرعباس

طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان و فرمانده پایگاه سهید عبدالکریمی طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت، با عنوان طرح شهید دوران در این پایگاه آغاز شد.
کد خبر: ۶۴۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷ - 25December 2023

آغاز اجرای پویش ملی کاشت یک میلیارد نهال به یاد شهید دوران در بندرعباسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کاشت یک میلیارد درخت در پنج هکتار از اراضی پایگاه نهم شکاری بندرعباس در راستای طرح ملی پویش «نهال‌کاری به یاد شهید عباس دوران» امروز (دوشنبه) با حضور «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، امیر سرتیپ دوم خلبان «محسن حیدریان» فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس،  آغاز شد.

استاندار هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه نهضت کاشت نهال از ۱۱ آذرماه امسال در کشور و از جمله استان هرمزگان آغاز شده که این نهضت مردمی تاثیرات خوبی در آینده کشور خواهد داشت، اظهار داشت: سه میلیون و ۵۰۰ اصله نهال دیگر نیز تا پایان امسال در سراسر استان هرمزگان کشت می‌شود.

فرمانده پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس نیز گفت: با همکاری و تعامل استاندار هرمزگان و همچنین اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، قرار براین شد که از اول تا پایان دیماه امسال به مدت یکماه پویشی به نام شهدای خلبان نیروی هوایی و به‌ویژه شهید دوران برای کاشت نهال انجام شود که در مرحله نخست پنج هکتار از اراضی این پایگاه به زیرکشت نهال می‌رود.

امیر سرتیپ دوم خلبان حیدریان در ادامه اظهار کرد: همچنین تلاش داریم که برای اسفندماه سالجاری نیز زمینه و بستر لازم برای کاشت درخت آماده کنیم تا سهمی از این کار بزرگ را بتوانیم در این پایگاه داشته باشیم

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها