حضور حداکثری مردم مهم‌ترین راهبرد دولت در انتخابات است

فرماندار ویژه شهرستان میناب عنوان کرد: شورای نگهبان در این شهرستان اقدامات شاخصی نسبت به عمل به وظایف و تعهدات خود انجام داده است و برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است.
کد خبر: ۶۴۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 25December 2023

حضور حداکثری مردم مهم‌ترین راهبرد دولت در انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «مجید سلحشور» فرماندار ویژه شهرستان میناب در دیدار با رئیس و اعضای محترم هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اهمیت کار شورای نگهبان در کشور اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برای شورای نگهبان وظایف متعددی برشمرده است که یکی از عمده‌ترین آن‌ها نظارت بر انتخابات است.

وی گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد به صورت جدی دنبال می‌شود.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه شورای نگهبان از مهم‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این نهاد تضمین کننده استمرار نظام مردم سالار دینی و حفظ هویت آن است.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی‌حاشیه و سالم را در حوزه انتخابیه برگزار کنیم، گفت: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیات اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکتی ایجاد کرده است.

سلحشور با اشاره به اینکه سلامت و مشارکت بالا در انتخابات آینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با جدیت دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: همکاری اقشار مردم در هیات‌های اجرایی، نظارتی، نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی شعب تضمین‌کننده سلامت انتخابات در ادوار مختلف بوده و امسال نیز دغدغه و تلاش ما این است که یک انتخابات باشکوه و سالم، برگزار کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات امسال بر چهار محور و مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست برنامه ریزی های لازم شده است، عنوان کرد: همه ما باید تابع قانون و پاسدار رای مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان هرمزگان نیز در این دیدار بر ضرورت برگزاری سالم و پرشور انتخابات تاکید کرد و گفت: هدف از برگزاری انتخابات اعتلای نظام با تحقق مردم سالاری دینی است.

صادقی با بیان اینکه مبنای نظارتی شورای نگهبان در انتخابات، مُر قانون و رعایت اصل بی طرفی است، افزود: این مولفه‌ها موجب تقویت هر چه بیشتر اعتماد و اطمینان‌ بخشی در مردم است و دقیقا نقطه مقابل اهداف دشمنان است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار