پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پی حمله تروریستی گروه جیش‌الظلم

سردار محمدی در پیامی حمله تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک و به شهادت رسیدن تعداد ۱۱ نفر از مدافعان امنیت کشورمان را به مردم شهیدپرور تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 24December 2023

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پی حمله تروریستی گروه جیش الظلم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، در پی حمله تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک و به شهادت رسیدن تعداد ۱۱ نفر از مدافعان امنیت کشورمان، سرتیپ دوم ستاد «علی محمدی» فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، در پیامی این واقعه را به مردم شهیدپرور تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛ اینجانب شهادت فرزندان برومند این ملت را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان و خانواده این شهیدان بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم روح پاک این شهیدان عزیز را با ارواح طیبه اولیاء محشور فرموده و همگان را در مسیر پیروان راه نورانی شهیدان سرافراز موفق و موئید بدارد.

همچنین به همین مناسبت مجلس یادبودی در روز یکشنبه سوم دیماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ در مسجد جامع تبریز برگزار خواهد شد که از مردم شریف و شهیدپرور استان به ویژه مردم ولایت‌مدار شهر تبریز دعوت می‌شود در این مراسم شرکت نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار