ما متحدیم/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خبر داد؛

اعزام ۲۶ نفر از کارکنان کمیته امداد خراسان شمالی به اردوی راهیان نور

الهی‌راد گفت: ۲۶ نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی به اردوی زیارتی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 24December 2023

کارکنان ادارات هر کار و مسئولیتی که به عهده دارند انجام تکلیف در قبال خون شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، «مجید الهی‌راد» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در مراسم اعزام ۲۶ نفر از کارکنان کمیته امداد استان به اردوی زیارتی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: هدف از این اردو آشنایی بیشتر کارکنان این اداره کل با فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه جهادی برشمرد.

وی افزود: پیشبرد اهداف سازمان در طول اهداف نظام اسلامی است. زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تبیین و روشنگری در خصوص ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و بیان شرایط سخت جنگ و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن به منظور تقویت روحیه جهاد وشهادت مؤثرترین مؤلفه تقویت روحیه خدمتی در میان اقشار و کارکنان است.

این مسئول متذکر شد: همه کارکنان ادارات باید متوجه این موضوع باشند که هر کار و مسئولیتی که به عهده آن‌ها گذاشته می‌شود و انجام می‌دهند، انجام تکلیف و وظیفه شرعی، قانونی و وطن پرستانه در قبال خون پاک شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار