در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران؛

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: بهره‌گیری از ظرفیت اولیاء دانش آموزش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ تبیین جایگاه معلمان در دفاع مقدس برای دانش آموزان

کریمیان با بیان اینکه هسته شناسایی شهدای دانش آموز و فرهنگیان در مناطق شهر تهران راه‌اندازی شده است، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت اولیا دانش آموزان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهدا یکی برنامه ما در آموزش و پرورش شهر تهران است.
کد خبر: ۶۳۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 23December 2023

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: بهره‌گیری از ظرفیت اولیاء دانش آموزش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ تبیین جایگاه معلمان در دفاع مقدس برای دانش آموزانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا کریمیان» مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ظهر امروز (شنبه)  در دومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران با اشاره به تشکیل دبیرخانه کنگره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان اظهار داشت: خوشبختانه کنگره شهدای فرهنگیان و دانش‌آموز در تهران برگزار شد.

کریمیان با بیان اینکه هسته شناسایی شهدای دانش آموز و فرهنگیان در مناطق شهر تهران راه‌اندازی شده است، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت اولیاء دانش آموزان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهدا یکی برنامه ما در آموزش  و پرورش شهر تهران است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: یکی از اقدامات ما در مدارس تبیین جایگاه معلمان در دفاع مقدس برای دانش آموزان است؛ همچنین در راستای معرفی شهدا به دانش آموزان مسابقات ورزشی با محوریت شهید ابراهیم هادی در مدارس برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی لاله‌های روشن در تمامی مدارس گفت: تاکنون ۲۵۰ یادواره شهید در قالب این طرح در مدارس برگزار شده است؛ همچنین با همکاری نیروی دریایی سپاه همکاران فرهنگی استان تهرانی به راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند.

کریمیان در خصوص طرح شهید پژوهشی در سطح مدراس اظهار داشت: در این طرح ۲۵ شهید دانش آموز  و معلم استان تهران انتخاب شد و دانش آموزان تهرانی در خصوص این شهیدان والامقام تحقیق خواهند کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها