بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبارات برای اشتغال ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

عسکری گفت: در سال جاری برای اشتغال زایی جامعه ایثارگری در کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده تبصره ۱۸ مشخص شده است.
کد خبر: ۶۳۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 20December 2023

بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبارات برای اشتغال ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافتبه گزارش دفا‌ع‌پرس احسان عسکری معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ایثارگران اظهار داشت: نیاز است نهاد‌های متولی در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف این میزان تسهیلات اقدام کنند.

عسکری افزود: باید برای پرداخت هر چه بهتر تسهیلات بنیاد شهید و اداره کار نسبت به ثبت اطلاعات متقاضیان در سامانه تک تلاش خود را افزایش دهند.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در معرفی متقاضیان از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز است بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات مثل سال گذشته همکاری کنند.

 پارسیان نژاد اضافه کرد: سال گذشته ۸۴۵ نفر از جامعه ایثارگری به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی که از این تعداد تنها ۵۰۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

مدیرکلبنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد مبلغ هر فقره تسهیلات اشتغال زایی برای هر نفر را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

پارسیان نژاد اضافه کرد: با توجه به آمار مذکور میزان پرداخت وام اشتغال به جامعه ایثارگری در استان نسبت به سال پیش چهار برابر شده است که این عملکرد نشان دهنده توجه دولت به حل مساله مهم اشتغال برای این قشر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:همچنین دولت سیزدهم برای کارآمدی وام‌های اشتغال زایی میزان هر فقره تسهیلات را از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش داده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار