مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

باید نظام‌مند و اساسی در حوزه قرآن حرکت کنیم

درخشان گفت: عظمت و ارزش قرآن فراتر از همه چیز است، باید نظام‌مند و اساسی، در این حوزه حرکت و تلاش بهتر و بیشتری انجام دهیم.
کد خبر: ۶۳۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ - 20December 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: باید نظام‌مند و اساسی در حوزه قرآن حرکت کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «امین درخشان»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با فعالان و اعضای جامعه قرآنی دیدار و گفت‌وگو کرد.

«امین درخشان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س)، اسوه زنان عالم و پاره تن پیامبر اسلام (ص) و ضمن تقدیر و تشکر فراوان و صمیمانه از حضور فعالان و اعضای جامعه قرآنی در این نشست اظهار داشت: قطعا توفیقی است که در این جمع و در این جلسه حضور پیدا کردیم و هیچ توفیقی برای ما بیشتر و بهتر از نیست که در جمع عزیزانی باشیم که دست اندرکار حوزه «قرآن» هستند.

درخشان افزود: باید به جلسات قرآنی بیشتر اهمیت بدهیم و فعالیت‌ها و کوشش‌های ما در حوزه قرآن باید جدی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: گفتمان قرآنی در بین مردم ضعیف است که باید در این حوزه تلاش بیشتری کنیم و باید به فعالیت‌های قرآن توجه بیشتری شود.

درخشان در ادامه سخنان خود گفت: عظمت و ارزش قرآن فراتر از همه چیز است و باید نظام‌مند و اساسی، در این حوزه حرکت و تلاش بهتر و بیشتری انجام دهیم. 

جان «محمد خوب پور» سرپرست معاونت امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تعلیم و ترویج فعالیت‌های قرآنی است.

خوب پور در ادامه عنوان کرد: از رسالت‌های اصلی حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری محافل قرآنی، جشن‌های رمضان، نمایشگاه‌های علوم قرآنی بوده است.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های قرآنی در هفته قرآن، عترت و نماز اشاره و خاطرنشان کرد: از رسالت‌های ما، که در این حوزه داشتیم، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی (در جهت الگو سازی و معرفی‌های الگو‌های برتر قرآنی در استان)، معرفی شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا بود که با کمک تمامی بزرگواران موظف بودیم که انجام بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار