ادای احترام کارکنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شهید گمنام دفاع مقدس در استانداری

فرماندهان و کارکنان مجموعه سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استانداری این استان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۳۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ - 19December 2023

ادای احترام مجموعه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شهید گمنام دفاع مقدس در استانداریبه گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جانشین و کارکنان سپاه فتح استان با حضور در محوطه استانداری این استان به مقام شامخ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که روز یکشنبه ۲۶ آذرماه در این مکان به خاک سپرده شد ادای احترام کردند.

در این برنامه معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند.
سید «جواد هاشمی مهر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از حضور مجموعه سپاه فتح استان اظهار داشت: سپاه در مدت یک هفته‌ای که شهدای خوشنام در استان حضور داشتند و مورد استقبال با شکوه مردم استان قرار گرفتند، در اقصی نقاط استان زحمات زیادی کشیدند.

هاشمی مهر شهدا را عامل قدرت و اقتدار نظام اسلامی دانست و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند «هویت ما شهدا هستند» و در وصف شهدا کلامی رسالتر از کلام رهبر انقلاب اسلامی نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه سربازان انقلاب اسلامی در سپاه فتح به عنوان ادامه دهنده راه شهدا از اعتبار معنوی و اجتماعی خوبی برخوردار هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیروس حکمتی نیک» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به نام روز شهید گمنام نام گذاری شد و ۲۸۰ شهید خوشنام روز گذشته میهمان مردم ایران اسلامی بودند و یکی از این شهدا در محوطه استانداری به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام حکمتی نیک با یادآوری این موضوع که شهدا به گردن همه ما حق دارند، عنوان کرد: این عزیزان در راستای دفاع از دین، انقلاب و ناموس خود و با تاسی از اباعبدالله الحسین (ع) ایثارگری و از خودگذشتگی کرده و جان خود را تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه مدیون این شهدای والامقام هستیم، خاطرنشان کرد: از مجموعه استانداری به خاطر این کار بزرگ قدردانی می‌کنم و امیدواریم با الهام از نفس مسیحایی این شهید والامقام کار‌های اداری و سازمانی را به خوبی پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار