معاون عملیات نیروی زمینی ارتش:

فعالیت‌های آن سوی مرز با ابزار جدید کنترل می‌شود

امیر سرتیپ «چشک» گفت: ارتش با بیش از ۱۰ تیم در یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر از مرزهای کشور حضور دارد و همه فعالیت‌های در آن‌سوی مرز را با ابزار جدید کنترل می‌کنیم.
کد خبر: ۶۳۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 18December 2023

فعالیت‌های آن سوی مرز را ابزار جدید کنترل می‌شود/ نقش‌آفرینی ارتش در عرصه‌های مختلف کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ «کریم چشک» معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز (دوشنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: ارزش‌های اساسی که فرمانده معظم کل قوا برای ارتش تعریف کرده‌اند سه مؤلفه مردمی‌بودن، آمادگی دفاع و معنویت است.

وی با بیان اینکه در حوزه مردمی‌بودن ارتش «از مردم، برای مردم و در مسیر مردم و اسلام و انقلاب اسلامی» است، بیان داشت: ارتش در حوادث بعد از انقلاب اسلامی مانند دفاع مقدس و یا مواردی چون زلزله خوی، سیل لرستان و زلزله سرپل ذهاب همراه انقلاب و مردم بوده است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه ارتش در حوزه دفاعی چه در دفاع مقدس و در مراحل بعدی در کنار سایر نیروها حفظ امنیت و حدود و ثغور کشور را بر عهده داشته است، عنوان کرد: ارتش با بیش از ۱۰ تیم در یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر از مرزهای کشور حضور دارد و همه فعالیت‌های در آن‌ سوی مرز را با ابزار جدید کنترل می‌کنیم.

امیر سرتیپ چشک با بیان اینکه چشممان به اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: نیروی زمینی ارتش در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و امروزه چه در حوزه پهباد و در چه سایر ابزار حوزه جنگ الکترونیک به خودکفایی رسیده‌ایم و همچنین در حوزه معنویت نیز کلاس‌های قرآن و اخلاق را با تلاش عقیدتی - سیاسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار