فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

امت اسلام در قبال مردم مظلوم فلسطین مسئول هستند

امیر معصومی گفت: حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم کودک‌کش اسرائیل وظیفه همه ملت‌های مسلمان است.
کد خبر: ۶۳۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 18December 2023

امت اسلام در قبال مردم مظلوم فلسطین مسئول هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع کارکنان این منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با بیان اینکه همه امت اسلامی با رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل مخالف هستند، اظهارداشت: امروز مسلمانان جهان اسلام با حمایت تمام‌قد از مردم مظلوم غزه، طرفدار آرمان‌ آزادی قدس و فلسطین هستند.

وی با اشاره به جنایات رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در فلسطین، گفت: هیچ مسلمانی حق سکوت در مقابل ظالم را ندارد و این تکلیفی است که بر گردن همه امت‌های اسلامی است و شرکت در راهپیمایی‌های پیش رو و رساندن پیام مظلومیت ملت مظلوم فلسطین به گوش جهانیان، کمترین وظیفه‌ای است که باید انجام دهند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه دین اسلام و قرآن کریم بر ظلم‌ستیری تأکید داشته‌اند، تصریح کرد: مظلوم‌تر از مردم فلسطین وجود ندارد، زیرا صهیونیست‌ها سرزمین آن‌ها را اشغال و آن‌ها را تحت ستم قرار داده‌اند.

معصومی بیان داشت: مسلمانان جهان سکوت در برابر ستم و قتل عام مسلمانان را نمی‌پذیرند؛ بر همین اساس ضرورت دارد تا همه مسلمین جهان برای حذف این غده سرطانی بیش از پیش تلاش کنند.

وی حفظ وحدت میان امت اسلامی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: امروز وحشتناک‌‌ترین جنایات توسط صیهونیست‌ها علیه کودکان و زنان مظلوم فلسطینی، در سکوت کامل خائنانه مجامع بین‌المللی در حال رقم خوردن است و بدون تردید حفظ وحدت همه کشورهای مسلمان در برابر ظلم و زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها، ضروری است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام تاکید کرد: امت اسلامی آماده دفاع از فلسطین است و اگر وارد میدان نبرد شود، هیچ صهیونیستی در سرزمین‌‌های اشغالی باقی نخواهند ماند.

معصومی با اشاره به نسل‌‌کشی دسته جمعی توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل، بیان داشت: جنایات هولناکی که امروز در غزه در حال رخ دادن است، در تلافی شکست بزرگی است که رژیم صهیونیستی در میدان نبرد از مجاهدان مقاومت متحمل شده است، مقامات رژیم صهیونیستی به‌ دنبال تلافی هستند و لذا خشم خود را بر سر غیر نظامیان بی‌‌گناه خالی کنند و از همین رو همه کشورهای اسلامی موظف هستند برای توقف این روند، از همه ظرفیت‌‌های خود بهره بگیرند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو یادآور شد: قدرت ایران اسلامی باعث ترس دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های جدید شده است به همین دلیل نظام سلطه همه توان خود را بکار بسته تا انتخابات را کمرنگ کند که باید با هوشیاری و ترسیم راهبردهای مناسب این خدعه آن‌ها را خنثی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار