در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: حضور مردم در تشییع شهدا تجلی ولایتمداری/ مهم‌ترین اقدام شهدا؛ دفاع از ولایت با تأسی از حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها است

سردار شجاع گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله تشییع شهدا موجب شده است که در دوران کنونی که نایب امام عصر (عج)؛ حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای هدایت انقلاب اسلامی را در دست دارند، امت همیشه در صحنه ایران اسلامی حول محور امامت و ولایت حرکت توفنده انقلاب اسلامی را تداوم ببخشند.
کد خبر: ۶۳۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 18December 2023

حضور مردم در تشییع شهدا تجلی ولایتمداری/ مهمترین اقدام شهدا؛ دفاع از ولایت با تأسی از حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها استسردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد اظهار داشت: در طول ۴۵ سال حیات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران؛ مهم‌ترین اقدامی که شهدا با تأسی به حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها انجام دادند؛ دفاع از ولایت بود.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها نخستین مدافع ولایت و امامت بودند، بر همین اساس؛ این وظیفه، امروز بر روی دوش ما نیز سنگینی می‌کند چراکه اگر نسبت به این مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اهتمام نشود؛ جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل هیچ‌گونه اثرگذاری نخواهد داشت.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با بیان اینکه تمام قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران ناشی از ولایتمداری مردم و شهدایی است که تقدیم این راه شده‌اند، در ادامه تأکید کرد: انقلاب اسلامی در کشور ایران هنوز ادامه دارد و نمونه این تداوم را می‌توان در حمله اخیر تروریستی به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک، در استان سیستان و بلوچستان، مشاهده کرد. این حادثه نشان داد که باب شهادت کماکان و هم چون گذشته بر روی عاشقان این راه و سربازان ولایت باز است. امیدواریم ما دنباله‌رو راه شهیدان باشیم.

شجاع در پایان با اشاره به اینکه نمود قدرشناسی از خون شهیدان توسط مردم و مسئولان را می‌توان در مراسم‌هایی مثل تشییع پیکر شهدا شاهد بود، ابراز داشت: بحمدالله هرگاه رویداد فرهنگی از این دست رقم خورده؛ گروه‌های مختلف مردمی، از جمله جوانان، با حضور خود پای کار بودند.حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب شده است که در دوران کنونی که نایب امام عصر (عج)؛ حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای هدایت انقلاب اسلامی را در دست دارند، امت همیشه در صحنه ایران اسلامی حول محور امامت و ولایت حرکت توفنده انقلاب اسلامی را تداوم ببخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار