اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی عنوان کرد؛

تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در تشییع و تدفین شهدای گمنام

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تشییع و تدفین شهدای گمنام بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ - 17December 2023

تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در تشییع و تدفین شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تشییع و تدفین شهدای گمنام از حضور باشکوه مردم در استان تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
السلام و علیک یافاطمه الزهرا (س)
«خوش آمدیدقهرمان»
در سالروز شهادت مادر پهلو شکسته، حضرت فاطمه زهرا (س) یاد و خاطره‌ی شهدایی که باعث عزت و سربلندی برای میهن اسلامی ما شده اند را گرامی می‌داریم. دل‌های مردم سلحشور، غیرتمند و ولایت مدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را در تاریخ پر افتخار این مرز وبوم ثبت نموده اند، یک هفته‌ای است که استان میزبان شهدای خوش نام والامقامی است که در حال حاضر سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاری شهدای عزیز وصبر وشکیبایی خانواده‌های معظم ومعزز شهدا وایثارگران می‌باشد.

امروز ۲۶ آذرماه۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور و درسالروز شهادت حضرت زهرا (س) مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج میزبان مهمانانی از کربلایی ایران بودند و حماسه‌ای دیگر را در تراز ایران اسلامی بر پا کردند؛ و ورود کاروان شهدای گمنام را مغتنم شمرده وبا توجه به لزوم بزرگداشت مقام والای شهیدان و ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت وشهادت ومأنوس شدن با مکتب شهدا به عنوان سیره وراه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توفیق استقبال از سه گل پرپر شده دفاع مقدس نصیب ما شد.

بی‌شک استقبال باشکوه وگسترده امت شهیدپرور و مسئولین استان در تشییع و به یادسپاری این کبوتران مهاجر، باردیگر ولایت مداری و دلدادگی به راه حق و حقیقت شهیدان را به نمایش گذاشتند.

این استقبال عظیم که همزمان با کاروان حرم تا حرم برگزار شد، همبستگی و همراهی ملت بزرگ با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی است، تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را در تاریخ پر افتخار این استان به یادگار گذاشتند. درود و سلام به همه عزیزانی که در خلق این حماسه باشکوه و ماندگار نقش داشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار