بدرقه ۱۴ آلاله فاطمی تا بهشت+ تصاویر و فیلم

پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس و سرگرد «حمید رضایی امین» و «علیرضا اکبری» دو شهید حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) توسط عزاداران حضرت فاطمه (س) در مشهد تشییع شدند.
کد خبر: ۶۳۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ - 17December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام دفاع مقدس و شهیدان حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک سرگرد «حمید رضایی امین» و «علیرضا اکبری» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، مسوولین لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

خیابان‌های شهر مشهد در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) رخت عزا برتن کرده است و با پرچم و بیرق و کتیبه‌های عزا سیاه پوش شده‌اند. از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر هرچه به سمت حرم مطهر رضوی و میدان شهدا که نزدیکتر می‌شویم خیابان‌ها شلوغتر است و دسته‌های عزاداری در خیابان‌های منتهی به حرم و اجتماع زائران و مجاوران شهیدپرور و انقلابی در عرصه میدان شهدا بیشتر به چشم می‌خورد.

عرصه میدان شهدا مملو از حضور زنان و مردان، جوانان و نوجوانانی است که آمده‌اند در اجتماع فاطمی شهر مشهد با پیکرهای مطهر ۱۴ آلاله فاطمی تجدید بیعت و وداع کنند.

شهدایی که سال‌هاست گمنام ماندند تا ما گمنام نمانیم، شهدایی که هر ازگاهی با آمدنشان به ما یاد آوری می‌کنند نباید خسته شویم نباید مایوس شویم چون دشمن قصدش ناامیدی و مایوس کردن ما است. آنان رفتند تا ما ادامه دهیم راهشان را به هر طریقی با ساختن و پیشرفت و شهدای فراجا که با خون خود حفاظت از خاک کشور مان محافظت کردند تا نامحرمان خدشه‌ای به این خاک و مردمانش وارد نسازند و حال پیکرهای ۱۴ شهید در عرصه میدان شهدا برروی دستان زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تشییع می‌شوند؛ شهدای گمنامی که به رسم دیگر شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس؛ قبل از رفتن به جبهه از او اذن شهادت گرفتند و شاید دو شهید مدافع وطن نیز در آخرین دیدار خود از امام رضا (ع) شهادت طلب کرده بودند که امروز در کنار پیکرهای شهدای گمنام آن هم در سالروز شهادت بانوی عالم در چنین جایگاهی قرار گرفته‌اند.

آری؛ امروز مشهد پر شده از بوی گل‌های محمدی، امروز شعر رنگ و بوی خون گرفته است، امروز خیابان‌های مشهد شهدایی شده است؛ آری امروز زهرای اطهر نیز در میان جمعیت حضور دارد تا فرزندان گمنام خود را بدرقه کند...

بدرقه ۱۴ آلاله فاطمی تا بهشت+ تصاویر و فیلم

بدرقه ۱۴ آلاله فاطمی تا بهشت+ تصاویر و فیلم

بدرقه ۱۴ آلاله فاطمی تا بهشت+ تصاویر و فیلم

بدرقه ۱۴ آلاله فاطمی تا بهشت+ تصاویر و فیلم

بدرقه ۱۴ آلاله فاطمی تا بهشت+ تصاویر و فیلم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار