تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در یاسوج

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس امروز در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
کد خبر: ۶۳۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 17December 2023

تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در یاسوجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای خوشنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم شهید پرور و انقلابی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان استان برگزار شد. 

مردم یاسوج امروز میزبان شهدای والامقامی بودند که با عطر دل انگیز خود فضای این شهر و دیار را معطر کردند و  در میان اشک و غم با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار تجدید بیعت کردند. 

امروز همه به احترام شهدا و امام شهدا آمده بودند، زن، مرد، پیر و کودک همه دل در گرو عشق شهدا و مادر شهدا حضرت فاطمه زهرا (س) بسته بودند. 

پیکر مطهر این شهدای والامقام بر روی دستان مردم همیشه در صحنه و غیور کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت زهرا (س) و در مراسم باشکوه پیاده روی حرم تا حرم تشییع و پیکر یکی از این شهدای خوشنام در محوطه‌ی استانداری به خاک سپرده شد. 

 دو تن از این شهدای خوشنام در سن ۲۳ و ۲۵ سالگی در منطقه سومار در سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت رسیدند و یکی دیگر از این شهدای خوشنام در سن ۳۱ سالگی در جزیره مجنون، تک دشمن در سال ۱۳۶۷ به شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار