سخنگوی پلیس خبر داد؛

رایزنی‌های امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک با هدف برخورد با تروریست‌های حادثه راسک

سردار منتظرالمهدی از رایزنی‌های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد موثر با تروریست‌هایِ حادثه انتظامی شهرستان راسک خبر داد.
کد خبر: ۶۳۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ - 16December 2023

رایزنی‌های امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک با هدف برخورد با تروریست‌های حادثه راسکبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی پلیس در خصوص رایزنی‌های گسترده امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد موثر با تروریست‌های حادثه مقر انتظامی راسک اظهار داشت: طی تعاملات و رایزنی‌های انجام شده با مقامات مرزی و انتظامی کشورِ پاکستان برخورد قاطع با تروریست‌ها در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌های دیپلماتیک از مسیر وزارت امور خارجه برای محکومیت بین المللی این اقدام ناجوانمردانه آغاز که منجر به واکنش سازمان ملل شده است.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: پلیس بین الملل فراجا با دیپلماسیِ انتظامیِ موثر نسبت به پیگرد بین المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام نموده است.

سخنگوی فراجا در خصوص آخرین وضعیت مجروحان حادثه و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا اظهار داشت: ۱۱ نفر از پرسنل خدوم پلیس در این حادثه به شهادت رسیدند و هشت نفر زخمی که حال همگی مساعد است و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای عزیزمان در پنج استان گیلان، بوشهر، قزوین، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

سردار منتظرالمهدی در پایان تاکید کرد: در این حادثه یکی از افسران عزیز ما ستواندوم «براهویی» اهل تسنن و از مردم نجیب و شهیدپرور بلوچستان به شهادت رسید. این هشداری بزرگ و عبرت آموز برای تروریست‌ها است که بدانند مردم سیستان و بلوچستان و فراجا در کنار هم امنیت و آرامش را با مشارکت جمعی ایجاد خواهند کرد؛ بنابراین هیچ جای امنی برای تروریست‌ها در این سرزمین وجود نداشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای اعمال شان خواهند رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار