تشریح مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 16December 2023

سرهنگ پاسدار «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: صبح روز شنبه ۱۸ آذر پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال رسمی مسئولان استانی و تشریفات نظامی از طریق فرودگاه شهرکرد وارد چهارمحال و بختیاری شدند.

وی افزود: پیکر پاک و مطهر این شهدای گمنام در بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و مذهبی، مدارس، مراکز علمی و دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع سراسری این شهدای گمنام گرانقدر از ساعت ۹ از میدان ۱۲ محرم در شهرکرد به سمت امامزادگان دوخاتون برگزار می‌شود.

سرهنگ ذوالفقاری عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام والامقام نیز در شهر هارونی از ساعت ۱۳ روز یکشنبه و در شهر یانچشمه از ساعت ۱۴ این روز آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع و تدفین پنج شهید گمنام گرانقدر نیز در شهر‌های فلارد، دوپلان، صمصمامی، قلعه مدرسه و ارمند در روز دوشنبه و در ساعت‌های ۱۰ صبح، ۹ صبح، ۱۰ صبح، ۳۰ :۷ و ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در روز سه‌شنبه یک شهید گمنام والامقام در ساعت ۸ صبح در شهر دورک قنبری تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

سرهنگ ذوالفقاری خاطرنشان کرد: مراسم شب وداع با شهیدان گمنام در شهر‌های فلارد، دوپلان، صمصامی، قلعه مدرسه، ارمند و دورک قنبری در روز یکشنبه و در شهر شهرکرد در روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار