رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

تحرکات انتخاباتی را پیگیری می‌کنیم

«رضانیا» با بیان اینکه تحرکات انتخاباتی کاملا بر مبنای شفافیت مالی و تبلیغات انتخابات به طور ویژه پیگیری می‌کنیم، گفت: هیأت‌های نظارت در حال تعیین صلاحیت داوطلبین هستند که ۱۴ ام دی‌ماه نتایج اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ - 13December 2023

تحرکات انتخاباتی را پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه‌ی مشترک ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات استانی انتخابات، اظهار داشت: فضای تخلفی که منجر به تشکیل پرونده شود در استان همدان شاهد نبودیم اما تمام داوطلبین آگاه باشند بر مبنای قانون هر گونه تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی ممنوع است.

وی با بیان اینکه امسال در ۱۱ اسفندماه دو انتخابات بسیار مهم داریم و قانون جدید انتخابات در حال اجراست، افزود: نیاز به تعامل بین تمامی برگزارکنندگان انتخابات در حوزه‌های مختلف اجرایی نظارت و پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی داریم.

معاون سیاسی استاندار همدان تصریح کرد: روند فضای انتخاباتی در استان با رصد و پیگیری های دائمی و مستمر در تمامی شهرستان‌ها، آرام و با ثبات است.

وی با بیان اینکه تحرکات انتخاباتی کاملا بر مبنای شفافیت مالی و تبلیغات انتخابات به طور ویژه پیگیری می‌کنیم،متذکر شد: هیأت‌های نظارت در حال تعیین صلاحیت داوطلبین هستند که ۱۴ ام دی‌ماه نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار