سردار فدوی:

آمریکا و شرکایش یک روز هم نبوده که علیه انقلاب شرارت نکنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از روز بیست و چهارم بهمن ۵۷ تا کنون آمریکا و شرکای خبیثش یک روز هم نبوده علیه انقلاب اسلامی دشمنی و شرارت نکنند.
کد خبر: ۶۳۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ - 12December 2023

آمریکا و شرکایش یک روز هم نبوده که علیه انقلاب شرارت نکنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسوولان کشوری و استانی در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: چون ولی فقیه خدا(امام خمینی) سپاه را بنیان نهاده برکت به کار پاسداران و بسیجیان داده است چراکه خداوند به کلام و اقدام ولی‌اش اثر وضعی می‌گذارد.

وی پاسداری را به فرموده امام راحل یک تکلیف برشمرد و افزود: از روز بیست و چهارم بهمن ۵۷ توسط آمریکا و شرکای خبیثش به انقلاب اسلامی حمله شد و یک روز هم نبوده که در این چهل و پنج سال از شرارت و دشمنی علیه انقلاب اسلامی کوتاهی کنند و اگر که کاری نکرده‌اند در واقع نتوانسته‌اند، نه اینکه نمی‌خواسته‌اند. و خدا را شاکریم که در سپاه همواره از انجام تکالیفمان غفلت نکرده‌ایم.

سردار فدوی با بیان اینکه از ابتدای عمر امام خمینی(ره) تا زمان رحلت ایشان و از ابتدای عمر و امامت رهبری تا کنون نمی‌توانید یک کلمه کمتر و یا بیشتر از اسلام پیدا کنید، افزود: انقلاب یعنی اسلام و پاسداری از انقلاب یعنی پاسداری از اسلام.

جانشین فرمانده سپاه اسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید امامین انقلاب بر این اصل که پاسداری از خود بر پاسداری از انقلاب اسلامی مقدم است، افزود: نخست انسان باید بتواند تکالیف خود را برای پاسداری از خود انجام دهد تا بتواند از انقلاب اسلامی پاسداری کند.

وی ادامه داد: در ترجمه‌هایی که سال‌های اخیر از قرآن چاپ شده، می‌بینید که تقوا مانند قبل صرفا پرهیزکاری دیده نشده است، بلکه در برخی ترجمه‌ها آورده شده که تقوا یعنی کسی که مراقب خودش است تا تکالیفش را انجام دهد و این روالی است که در سپاه پاسداران برقرار است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: وقتی به تکلیف عمل شود، می‌توان محکم گفت که از انقلاب اسلامی می‌توانیم پاسداری کنیم چرا که از خود مراقبت کرده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسلام دین آخر خدا است، پیامبر اکرم(ص) آخرین پیامبر خدا و قرآن کریم آخرین کتاب خدا بوده و در این آخرین‌ها همه آنچه را خداوند نیاز انسان‌ها دانسته، به طور مسلم بیان فرموده است، بنابراین باید در همه امور دستور را از قرآن بگیریم.

سردار فدوی ادامه داد: به برکت امامین انقلاب اسلامی و فرماندهی که بر سپاه پاسداران داشته و دارند، متناسب با آنچه که برای انقلاب اسلامی و ماموریت‌های آن پیش می‌آید، پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام امور پای کار بوده، هستند و خواهند بود.

وی با اشاره به پای کار بودن همیشگی پاسداران در صحنه‌های مختلف، بیان داشت: اگر برای خدا و خدمت به مردم پای کار بیاییم و با اخلاص و علم و صدق وارد عمل شویم، موفق می‌شویم چرا که وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دفاع از حرم کیلومترها دورتر از مردم خود بودیم، گفت: در سرزمین خود جنگیدن بر حسب ظاهر آسان‌تر است، اما بر اساس آنچه امامین انقلاب فرمودند ما باید در خانه دشمن با دشمن بجنگیم و کسی که در خانه خود با دشمن بجنگد، شکست می‌خورد.

سردار فدوی با بیان اینکه به تکالیف عمل شده که امروز سربلند شدیم، خاطرنشان کرد: نظام و ملت ایران چون به تکالیف خود عمل کرده‌اند، امروز خداوند برای انقلاب اسلامی بهترین نتایج را رقم زده است، چرا که خداوند با هیچ کسی خویشی و قومی ندارد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ما در موضع امتحان قرار گرفته‌اند و اذعان می‌کنند که در موقعیت دفاع قرار گرفتنه‌اند، ما باید اصرار داشته باشیم که می‌خواهیم به تکالیفمان عمل کنیم و وقتی انسان اراده بر تحقق این مهم کند، خداوند نیز همراه شده و حمایتش می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۴۵ سال با سرافرازی از انقلاب اسلامی گذشته است، افزود: این راه پرسعادت ادامه دارد تا زمانی که پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداران رکاب حضرت مهدی(عج) شوند‌.

وی تاکید کرد: خوب است که انسان بسیجی باشد و عمل بسیجی داشته باشد.

سردار فدوی با اشاره به انجام مراسم معارفه سردار کشکولی در تهران طی چند روز گذشته، گفت: امروز سردار باقری به سمت فرمانده سپاه لرستان منصوب شد که امیدواریم شاهد انجام تکالیف خوب و عالی از سوی سردار باقری باشیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایمان و باور به وعده‌های خداوند را از جمله ویژگی‌های پاسداران برشمرد و افزود: اگر متکی به ابزارهای مادی بودیم، مبارزه ما با آمریکا معنی نداشت، اما مطمئن بودیم که در جبهه حق هستیم، با همین عقیده هم به مصاف خبیثان عالم رفتیم و پیروز هم شدیم.

سردار فدوی با بیان اینکه امروز این باور و اعتقاد به همه دلدادگان انقلاب اسلامی منتقل شده است، گفت: در ماجرای غزه، یمن با آمریکا و رژیم صهیونیستی هم اعلام جنگ کرده و هم اقدام عملی انجام داده است و این یعنی که باور به خدا کارگشا و راهگشا است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار