معاون سیاسی استاندار همدان:

ایستادن بر عهد ولایت و امامت همه حرف شهدا است

«رضانیا» گفت: ایستادن پای عهد ولایت و امامت همه حرف شهدا است.‌ ای شهدا ما شما را فراموش نخواهیم کرد، با این امید که شما هم ما را فراموش نکنید.
کد خبر: ۶۳۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ - 11December 2023

ایستادن پای عهد ولایت و امامت همه حرف شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مراسم استقبال از پیکر شهدای گمنام در پایگاه هوایی شهید نوژه خطاب به حضار، اظهار داشت: ملت امام حسین (ع)، ملت عشق به شهید و شهادت است. امروز ما میزبان شهدا نیستیم بلکه میهمانان شهداییم و شهدا میزبانند و ما این توفیق را داریم که در محضر شهدا در پایگاه هوایی شهید نوژه دور هم جمع شویم و در محفل و مکانی نورانی در بزم شهدا هستیم.

وی افزود: از امیر «مرادبکی» ارشد نظامی آجا در استان همدان در قامت یک فرمانده نظامی در طراز انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم که امروز به خوبی از شهدا استقبال کردند.

معاون سیاسی استاندار همدان تاکید کرد: برادران و خواهران شهدا احیا و «عند ربهم یرزقون» هستند و در آن تردید نداریم، امروز دور هم جمع شدیم تا بار دیگر اعلام وفاداری و ایستادگی خود را با آرمان‌های بلند شهدا را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: آرمان و عهد شهدای ما چه بود؟ در یک کلام ایستادن پای عهد ولایت و امامت همه حرف شهدا است.‌ای شهدا و همرزمان عزیز ما شما را فراموش نخواهیم کرد، با این امید که شما هم ما را فراموش نکنید.

رضانیا خاطرنشان کرد: امروز و در کنار پیکر پاک چهار شهید عهد می‌بندیم که پای آرمان شهدا و امام راحل هستیم و خواهیم ماند، با این عهد و پیمان از خدای بزرگ عاقبت بخیری و حسن عاقبت را با شهادت طلب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به شهدا اعلام می‌کنیم پای منویات و اشارات مولا و ولی خودمان رهبر معطم انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد، دنیای استکبار بداند آماده‌ایم با یک اشاره ولی فقیه، دنیا را بر سرشان خراب کنیم و این همان عهد ما با شهدا است.

معاون سیاسی استاندار همدان در ادامه سخنانش با اشاره به جنایات استکبار جهانی بر علیه مسلمانان، یادآور شد: امت اسلامی امروز گرفتار فاجعه‌بارترین و شدیدترین تهاجمان جرثومه فساد آمریکای شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب است.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی برعلیه ملت مظلوم فلسطین، تصریح کرد: مظلوم‌کشی، کودک‌کشی، زنان را کشتن، بیمارستان، مدارس و خانه را ویرانه کردن که هنر مردان بزرگ نیست؛ مرد هستید بیایید و مردانه با مردان بزرگ حماس بجنگید و برزمید.

رضانیا در پایان متذکر شد: در این مکان مقدس عهد و پیمان دوباره با ولایت و ولی امر مسلمین می‌بندیم که ایستاده‌ایم و آماده یک اشاره هستیم. ای ولی و‌ ای مولا از شما به یک اشاره تا کاخ سیاه آمریکا را بر سرش ویران کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار