فرمانده ناحیه جوین:

شهدا روح حیات را در کالبد جامعه می‌دمند

سرهنگ فروزان‌مهر گفت: شهدا آیات مجسم الهی هستند و این انوار الهی عروج کرده‌اند تا انسانیت را به کمال نزدیک‌تر کنند و به ما تذکر دهند که‌ای انسان، آگاه باش که برای دنیا خلق نشده‌ای، بهای تو بهشت است چراکه شهدا روح حیات و جاودانگی در کالبد جامعه می‌دمند و نازل‌کننده باران رحمت و لطف الهی هستند.
کد خبر: ۶۳۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 11December 2023

شهدا روح حیات را در کالبد جامعه می‌دمندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «عباس فرزان‌مهر» فرمانده سپاه ناحیه جوین در مراسم تشییع لاله گمنام فاطمی که عملیات ایذایی والفجر هشت در جزیره بوارین آسمانی شده بود اظهار داشت: تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان جوین رحمت و توفیق الهی است که روزی این دیار شده است.

وی افزود: این ستاره آسمانی آمده است تا همچون آیات قرآن به ما تذکر دهد و خود فراموش شده ما را به یادمان آورد و بگوید‌ای انسان آگاه باش که برای دنیا خلق نشده‌ای، بهای تو بهشت است.
فرمانده سپاه ناحیه جوین ادامه داد: شهدا روح حیات و جاودانگی در کالبد جامعه می‌دمند و نازل‌کننده باران رحمت و لطف الهی هستند.

فروزان‌مهر یادآور شد: شهر ما جوین در معرض وزش نسیم بهشتی و بوی معطر و جانفزای کربلا قرار گرفته چند صباحی میزبان این شهید عرشی هستیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور دل‌های مشتاق و آماده مردم دلباخته جوین از این لاله فاطمی گفت: در اولین شب دیدار مردم محله سردارآباد همچون نگینی شهید را در برگرفتند و با او راز دل گفتند و از او طلب شفاعت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه جوین با اشاره به تاثیرگدازی عمیق فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان، بیان داشت: عطر الهی این ستاره آسمانی دل‌های مجروح این دیار را شفا داد و دیدگان آن‌ها به نور این حجت الهی منور شد.

وی در پایان با تاکید بر انتفال فرهنگ معنوی شهادت به نسل جوان بیان نمود: دانش آموزان دهه هشتادی و نودی مدرسه روستای عباس آباد عرب و مدارس شهر نقاب از عطر دل نواز این مسافر عرشی بی نصیب نماندند و با تشییع پیکر شهید، شانه‌های آن‌ها متبرک به پیکر شهید شد و روح و جان آن‌ها جلا پیدا کرد و همچون پروانه‌ای شمع پیکر شهید را در آغوش گرفتند. اشک‌ها بر گونه آن‌ها جاری شد و آرزو‌ها کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار