مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خبر داد؛

چاپ ۶۰ عنوان کتاب با موضوع وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا

روزبه گفت: این کتاب‌ها توسط نشر راهیان آفتاب که وابسته به اداره کل حفظ آثار استان مرکزی به چاپ خواهد رسید.
کد خبر: ۶۳۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲ - 10December 2023

چاپ ۶۰ عنوان کتاب با موضوع وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا برای آشنایی دانشجویان و مسافران سرزمین‌های نوربابک روزبه مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در اراک، اظهار داشت: تا پایایان سال ۱۴۰۲ برای آشنایی دانشجویان و مسافران راهیان نور با شهدای استان تعداد ۶۰ عنوان کتاب در دست چاپ داریم.

وی گفت: این کتاب‌ها در راستای جهاد تبیین و با هدف تبیین اسطوره‌ها و نام آوران دفاع مقدس استان در قطع جیبی و پالتویی با عنوان‌های (جوانمرد، تا آخرین نفس، پرواز را به خاطر بسپار، باز باران، الفبای شهادت و آ مثل آسمانی....) هر عنوان در چندین جلد است که توسط «مریم عبدی» گردآوری شده است و تا پایان سال و در سفرهای راهیان نور رونمایی خواهند شد.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها توسط نشر راهیان آفتاب که وابسته به اداره کل حفظ آثار استان مرکزی به چاپ خواهد رسید. در راستای تولید کتاب صوتی نیز سعی کرده‌ایم با همکاری مریم عبدی از این عناوین جذابترین آنها را نیز انتخاب تا تبدیل به کتاب صوتی کنیم که تاکنون هشت عنوان برای تولید کتاب صوتی به استودیو مسافر سیب ارسال تا شروع تولید آنها انجام بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار