مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد میزبان ۳ شهید گمنام خواهد بود

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: همزمان با ایام فاطمیه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان سه شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ - 10December 2023

کهگیلویه وبویراحمد، میعادگاه عاشقان ولایت و شهادت، معطر به عطر ۳ شهید گمنام می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: تشییع شهدای گمنام در کشور آغاز شده و کهگیلویه و بویراحمد امسال نیز توفیق میزبانی از شهدای گمنام را دارد.   

سرهنگ خواست خدایی گفت: از بدو ورود شهدای گمنام به استان تا روز تشییع و تدفین این شهدای والامقام برنامه‌های مختلفی با هماهنگی و همکاری سازمان ها، ادارات، نهاد‌ها و یگان‌های نظامی وانتظامی در کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اکثر مناطق استان باید از حضور شهدای گمنام بهره‌مند شوند، بیان کرد: اولویت با مناطقی باشد که شهدای گمنام تاکنون حضور نداشته است.  

سرهنگ خواست خدایی اضافه کرد: در شب ۲۵ آذرماه مراسم وداع با شهدای گمنام و ۲۶ آذرماه همزمان با سالروزشهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر سه شهید گمنام دربرنامه باشکوه حرم تا حرم بر روی دستان مردم فهیم و شهید پرور این استان تشییع و در استانداری به یاد سپرده خواهند شد.   

«سید جواد هاشمی مهر» معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار داشت: همه نقاط استان میزبان شهدای گمنام خواهند بود، لذا فرمانداران برنامه ریزی لازم برای استقبال باشکوه از این شهدای عزیز طبق برنامه ریزی‌های اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و کنگره شهدای استان را انجام دهند.  

هاشمی مهر با اشاره به به برگزاری مراسم پیاده روی حرم تا حرم و تشییع شهدای گمنام در این روز افزود: نیروی انتظامی نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مراسم تجمع برای تشییع شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس صبح روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از جلوی حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) یاسوج آغاز می‌شود که از همه مردم همیشه در صحنه، مسئولان، دانش آموزان، اصناف وبازاریان برای حضور در این مراسم فرهنگی معنوی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار