رئیس دادگستری استان اصفهان:

محو صهیونیست‌ها راهبرد شفاف قرآن است

حجت‌الاسلام جعفری گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، میزان جنایت‌های جاری رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه از مجموع جنگ‌های رُخ داده در ۷۰ سال گذشته فلسطین اشغالی بیشتر است.
کد خبر: ۶۳۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ - 09December 2023

محو صهیونیست‌ها، راهبرد شفاف قرآن است.به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «حجت‌الاسلام اسدالله جعفری» ییس دادگستری اصفهان صبح امروز (شنبه) در نخستین همایش بین‌المللی «آینده فردا، آینده فلسطین» در تالار پیامبر اکرم (ص) دانشگاه اصفهان، اظهار داشت: بر اساس مطالعات انجام شده، میزان جنایت‌های جاری رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه از مجموع جنگ‌های رُخ داده در ۷۰ سال گذشته فلسطین اشغالی بیشتر است.  

حجت‌الاسلام اسدالله جعفر افزود: بر اساس راهبرد و نسخه شفابخش قرآن، محاکمه صهیونیست‌ها کافی نیست بلکه راه علاج این غده سرطانی که مجاهدان جبهه مقاومت نیز آن را در پیش گرفته‌اند، مبارزه میدانی تا نابودی این رژیم منحوس است.

رییس دادگستری اصفهان با بیان اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» موج بیداری بی‌نظیری در مقیاس جهانی داشته است، افزود: در غزه آنچه اکنون در حال حدوث است، تناسبی با مفهوم ذات انسانی ندارد، از این رو آگاهی دانشجویان درباره چگونگی برداشت سران کُفر از مساله حقوق بشر ضروری و نیازمند تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: حقوق فلسطین سالهاست براحتی پایمال می‌شود و در حالی که همه اعضای سازمان ملل متحد، آتش‌بس در غزه را تصویب کرده‌اند آمریکا با برخورداری از حق وِتو در این زمینه مانع ایجاد می کند.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: تشکیل دادگاه و به چالش کشیدن مُسببان وضعیت فلسطین اگرچه راهبردی امیدبخش است اما درمان این غده سرطانی در محو و نابودی آن است؛ همانطور که قرآن می فرماید فردای آینده از آن صالحان، مجاهدان و آزادیخواهان جهان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار