معاون سیاسی استاندار همدان:

خانواده به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود

«رضانیا» گفت: در حوزه خانواده نیاز به گفتمان‌سازی داریم و خانواده باید به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۶۳۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 09December 2023

خانواده باید به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان، اظهار داشت: در حوزه خانواده نیاز به گفتمان‌سازی داریم و خانواده باید به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

وی افزود: برنامه‌های حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به صورت زنجیره‌وار متصل و یک انسجام و هماهنگی برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود.

معاون سیاسی استاندار همدان با بیان اینکه برای تمدن‌سازی باید در حوزه خانواده به یک گفتمان منسجم برسیم، تصریح کرد: منظومه فکری رهبر معظم‌انقلاب، یک منظومه فرهنگی است و این نگاه باید در جامعه بسط و گسترش یابد.

رضانیا با تاکید براینکه خانواده یک موضوع تک بُعدی نیست و باید از چند وجه مورد توجه و بررسی قرار بگیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود، گفت: توجه به شهرستان‌ها و حکمرانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر و روستا نشان از اقدام زیربنایی دارد.

وی با بیان اینکه  مسئولین، سخنران‌ها و کسانی که تریبون دارند به موضوع خانواده بپردازند و از حواشی پرهیز کنند، متذکر شد: دستگاه‌های دولتی با تمام توان از حوزه‌ی خانواده و جوانی جمعیت حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار