مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرکرد همزمان با شهادت حضرت زهرا (س)

سرهنگ پاسدار «ذوالفقاری» گفت: پیکر مطهر شهدای گمنام در طول دهه فاطمیه در مرکز استان طی برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی حضور پیدا خواهند کرد و در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع شهدا در شهرکرد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 09December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه آیین استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: استان قهرمان‌پرور و شهیدپرور چهارمحال و بختیاری امروز میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودند که در فرودگاه شهرکرد مورد استقبال مسئولان و خانواده معزز شهدا قرار گرفتند.

وی افزود: محل شهادت این شهدای گرانقدر عملیات‌های مختلف اعم از والفجر۴، کربلای ۲، بدر، کربلای ۴، تک دشمن ۶۵، تک دشمن ۶۷، ایذایی والفجر ۸ و مولای متقیان است همچنین این شهدای گرانقدر از سن ۱۷ تا ۳۸ سال را شامل می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیکر مطهر شهدای گمنام در طول دهه فاطمیه در مرکز استان در برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی حضور پیدا خواهند کرد و در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع شهدا در شهرکرد برگزار خواهد شد.

سرهنگ ذوالفقاری خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرکرد، پیکر پاک و مطهر این شهیدان والامقام به شهرستان‌های مقصد انتقال و مراسم وداع و خاکسپاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار