نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از برکات خون شهدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین «نکونام» گفت: با وجود تلاش‌های فراوان دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، اما به برکت وجود راه شهدا و درک صحیح مردم از این راه همواره توطئه‌های دشمنان خنثی شد.
کد خبر: ۶۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ - 09December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در آیین استقبال از شهدای گمنام، اظهار داشت: بار دیگر این توفیق برای مردم استان فراهم شد تا در محضر شهدای والامقام و ملکوتی هشت سال جنگ تحمیلی قرار گرفته و از مکتب نورانی آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: خون شهدای دوران دفاع مقدس امروز به درختی تنومند تبدیل شده و به بار نشسته است، شهدا از همه چیز خود گذشتند تا میهن اسلامی مهدوی بماند و پرچم قرآنی جمهوری اسلامی ایران برافراشته بماند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمن در تمامی این سال‌ها تلاش داشت به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کند و از تمامی امکانات خود را به کار گرفتند تا اجازه ندهند جمهوری اسلامی به درختی تنومند در منطقه و جهان تبدیل شود، اما به برکت وجود راه شهدا و درک صحیح مردم از این راه تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام عنوان کرد: دل‌ها و خانواده‌های بسیاری همچنان منتظر بازگشت پیکر شهدای خود هستند بنابراین این وظیفه ما است که برای شهدای گمنام نقش مادری، پدری، برادری و خواهری ایفا کنیم و آن‌ها را در آغوش گرم و مملو از مهر و محبت خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: درحال حاضر تمامی کشور و استان‌ها به احترام شهدا ایستاده است و این بیانگر مقام و منزلت بالای این شهیدان گرانقدر است همچنین امروز افراد برای گرفتن حاجات خود به شهدا متوصل می‌شوند و آن‌ها را در زندگی الگوی خود قرار می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پایمال شدن ارزش‌ها، نداشتن صداقت، روی آوردن به مسائل دنیوی، گناه و معصیت می‌تواند انسان را از راه شهدا دور کند بنابراین باید مراقب باشیم و از این موارد دوری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار