حضور حداکثری اقتدار ملی/ در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

فرماندار پاوه: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات است

«حیدری» گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۶۳۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 07December 2023

فرماندار پاوه: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «علیرضا حیدری» فرماندار شهرستان پاوه امروز در نشست شورای اداری شهرستان در سخنانی با اشاره به طرح شهریاران، اظهار داشت: طرح شهریاران یا حکمرانی مردمی و یا موضوع مردمی سازی حکومت یکی از موضوعاتی است که در دولت سیزدهم به جد پیگیری می‌شود چون این دولت، جدای از مردم نیست و انقلاب ما مردمی است و مردم بعد از پیروزی دفاع مقدس ماندند و جنگ را اداره کردند و تا امروز هم در تمام برنامه‌ها و مناسبت‌ها حاضر و همیشه در صحنه هستند.

وی افزود: مردم علاوه بر حضور در همه مناسبت‌ها و برنامه‌ها در مخاطرات طبیعی همچون زلزله و سیل نیز به کمک همدیگر آمدند و برای این مشارکت‌های مردمی در دولت سیزدهم جایگاه ویژه ای ایجاد شده و امروز به همین مناسبت طرح شهریاران نیز آغاز و اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان پاوه تصریح کرد: قدم اول در این طرح بدین گونه است که ایده‌هایی که مردم در هر زمینه و طرح‌هایی که در حوزه‌های مختلف دارند بررسی می‌شوند که اگر ایده خوب و قابل بررسی باشد به مرحله اجرایی خواهد رسید.

حیدری با تاکید بر تبلیغات و آگاهی بخشی در زمینه طرح شهریاران در فضای مجازی و رسانه‌ها، گفت: باید تبلیغات در فضای مجازی و در رسانه‌ها برای این طرح صورت بگیرد تا شاهد مشارکت مردم نیز باشیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: هر روزی که می‌گذرد ما یک قدم به انتخابات نزدیک می‌شویم انتخاباتی که سرنوشت ساز است برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان دارای اهمیت ویژه ای هستند و مشارکت هرچه بیشتر در این انتخابات بسیار حائز حائز اهمیت است.

حیدری گفت: بعد از جریان آشوب‌های سال گذشته دشمنان و معاندین نظام و انقلاب خیلی وسیع و گسترده در حال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم هستند تا مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.

فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که تحت تأثیر افکار پوسیده دشمنان قرار نمی‌گیرند، افزود: حمایت از کودکان غزه با بیشترین مشارکت، در پاوه به ثبت رسید و مردم ما با گذشت بیش از چهار دهه انقلاب هنوز به نظام و انقلاب وفا دارند و تحت تأثیر افکار پلید معاندین قرار نخواهند گرفت.

وی گفت: امیدواریم تلاش شود انتخاباتی پر شور را رقم بزنیم و نیاز به همکاری و مشارکت همه ادارات و دستگاه‌ها را داریم که بدون همراهی دستگاه‌های اجرایی این مهم امکان پذیر نیست.

فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار