به مناسبت روز دانشجو برگزار شد؛

همایش روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اردبیل

همایش روز دانشجو با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 06December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامیداشت روز دانشجو باحضور «سجاد صدیقی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و مشاور وزیر آموزش و پرورش، «مهدی معینی‌کیا» سرپرست مدیریت امور پردیس‌های استان اردبیل، حجت‌الاسلام «عدیل حمیدوند» مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، «کلام‌اله صفری» مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، «علیرضا حسینی» فرماندار شهرستان نیر و جمعی از مسئولان استان، اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان پردیس‌ها در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

معینی‌کیا در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذرماه، با اشاره به سخنان شهید بهشتی گفت: دانشجو خصوصاً دانشجومعلمان بدنه‌ی فعال و حساس، تاثیرگذار و فرهیخته جامعه هستند که آینده کشور را در دستان خود دارند و همواره باید جامعه را به خیر و نیکی دعوت کنند.

سرپرست مدیریت دانشگاه فرهنگیان اردبیل در ادامه سخنان خود افزود: روز دانشجو امسال مقارن با ایام فاطمیه است که دانشجومعلمان باید ویژگی‌های بارز آن حضرت را یاد گرفته و به نسل‌های آینده نیز یاد دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز در این مراسم گفت: صدای دانشجومعلم باید در کنار هویت معلمی در برابر مسائل و مشکلات جامعه و مردم رساتر باشد و دانشجومعلمان بایستی مسئولانه و باورمندانه و با اراده قوی در راستای سازندگی جامعه و کشور گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: آینده کشور و جامعه در گرو پذیرش نقش مسئولانه و با اراده جوانان و دانشجومعلمان است و جامعه هر زمان به جوانان اعتماد کرده و قله پیشرفت و توسعه را نیز سپری کرده است.

سخنرانی نماینده‌های دانشجو معلمان و اجرای تواشیح و تقدیر از فعالان صنفی و فرهنگی دانشگاه و پخش کلیپ از دیگر بخش‌های مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها