در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری: مردم چهارمحال و بختیاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را تشییع می‌کنند

سرهنگ پاسدار «ذوالفقاری» با اشاره به میزبانی چهارمحال و بختیاری از شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: لازم است ستاد هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های میزبان شهدا تشکیل و برنامه‌ریزی لازم جهت میزبانی از این شهدای گرانقدر انجام شود.
کد خبر: ۶۳۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 06December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در سال جاری میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که این جلسه به منظور برنامه‌ریزی استقبال، تشییع، وداع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر تشکیل شده است.

وی افزود: لازم است ستاد هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های میزبان شهدا تشکیل و برنامه‌ریزی لازم جهت میزبانی از این شهدای گرانقدر انجام شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولین برنامه جهت ورود شهدای گمنام والامقام به استان برگزاری مراسم استقبال رسمی با اجرای تشریفات نظامی در فرودگاه شهرکرد است که با حضور مسئولین ارشد استانی در تاریخ ۱۸ جاری برگزار می‌شود همچنین مقرر است مراسم شب وداع با شهدای گمنام در مصلی حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد در تاریخ شنبه ۲۵ آذر همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار شود.

ذوالفقاری عنوان کرد: مراسم تشییع سراسری پیکر مطهر شهدا در شهرکرد روز یکشنبه ۲۶ آذر مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از مسیر میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان دو خاتون شهرکرد انجام و سپس شهدا به شهرستان‌ها و بخش‌های میزبان جهت برگزاری مراسم شب وداع با شهدا در آن منطقه اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: مراسم شب وداع شهدا در نقاط میزبان یکشنبه شب و تشییع و تدفین شهدا نیز در روز دوشنبه ۲۷ آذر و مراسم شام غریبان شهدا در همان روز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

در ادامه جلسه «محسن حسین‌میرزایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی استان از هشت شهید گمنام والامقام، اظهار داشت: حضور این شهدا فضای استان را عطرآگین و معنوی خواهد کرد بنابراین باید تلاش شود از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود همچنین استفاده از ظرفیت مردم در اجرای مراسم اهمیت بالایی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار