اذعان صهیونیست‌ها به شلیک بیش از ۱۰۰ هزار گلوله توپ به غزه

ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز تهاجم زمینی این رژیم علیه نوار غزه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار گلوله توپ به سوی مردم مظلوم در این منطقه شلیک کرده‌ است.
کد خبر: ۶۳۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ - 05December 2023

تل‌آویو: بیش از ۱۰۰ هزار گلوله توپ به غزه شلیک کردیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از روز آغاز تهاجم زمینی این رژیم علیه نوار غزه (۳۱ اکتبر/ ۹ آبان)، بیش از ۱۰۰ هزار گلوله توپ به سوی مردم در این منطقه شلیک کرده است.

ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی در این‌خصوص مدعی شد که یگان‌های توپخانه‌ای اسرائیل از روز اول حملات به نوار غزه نقش مهمی ایفا کردند.

به گزارش آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی در تمام ساعات شب گذشته به بمباران ساختمان‌ها، خانه‌ها و اطراف بیمارستان‌ها در مناطق شمالی و جنوبی غزه ادامه داده و ده‌ها فلسطینی در نتیجه این حملات جان باختند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، اشغالگران قدس ساختمان متعلق به خانواده الیازیجی در جنوب منطقه شیخ رضوان در غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن افراد زیادی از جمله زنان و کودکان شهید و یا زخمی شدند.

همچنین این رژیم خانه‌ای در نزدیکی اردوگاه خان‌یونس در جنوب غزه را نیز بمباران کرد که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی ساعت‌های گذشته با تمرکز بر بمباران مناطق اطراف بیمارستان‌های این باریکه تشدید شده است. این در حالی است که بسیاری از آوارگان فلسطینی در این بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پناه گرفته‌اند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار