پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان «بهمنی‌نژاد»

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی درگذشت حاج «علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر بزرگوار سه شهید والامقام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۳۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 05December 2023

پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان «بهمنی‌نژاد»به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌ جمهور کشورمان در پیامی با تسلیت درگذشت حاج «علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر بزرگوار سه شهید والامقام، اظهار داشت: «این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم نمود، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود». متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد، موجب تألم خاطر شد. این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم نمود، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار