ما متحدیم/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان خبر داد؛

اعزام دانش‌آموزان کوهبنانی به اردوی راهیان نور

«ابراهیمی» همزمان با ایام فاطمیه دانش آموزان دبیرستان‌های دخترانه کوهبنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۳۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳ - 04December 2023

اعزام دانش آموزان کوهبنانی به اردوی راهیان نور

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «روح الله ابراهیمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از توابع استان کرمان اظهار داشت: دانش آموزان کوهبنانی به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب اروندکنار، شلمچه، طلائیه و دهلاویه بازدید می‌کنند.

وی افزود: یکی از راه‌های انتقال ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان همین اعزام کاروان راهیان نور است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: برگزاری اردو‌های راهیان نور افکار دانش آموزان را برای آینده آماده می‌کند و سبب ایجاد معرفت، بصیرت و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن‌ها می‌شود.
 
وی تصریح کرد: اعضای این کاروان که متشکل از دانش آموزان دختر هستند در مراسمی با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون فرماندار، جانشین انتظامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس دفتر امام جمعه و شهردار کوهبنان از آستان مقدس امام زاده سلیمانشاه (ع) و از جوار قبور مطهر و منور شهیدان راهی این سفر معنوی، فرهنگی و اجتماعی شدند.
 
ابراهیمی افزود: دشمن با جنگ نرم تعصب، تفکر و باور و غیرت ما را نشانه گرفته است و امروز بایستی با استناد به منویات مقام معظم رهبری اجازه ندهیم دشمن به فرهنگ و افکار و باور ما نفوذ کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: خوش به سعادت شما که به بهترین خاک پای می‌گذارید که آغشته به خون پاک بهترین عزیزان است سعی کنید رفیق شهیدی را انتخاب کنید و با آن شهید درد دل و راز و نیاز کنید وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را مطالعه کنید.
 
وی بیان کرد: مناطق عملیاتی بهترین کلاس جهاد تبیین است لذا تجربیات و معنویات کسب شده را برای دوستان خودتان بیان کنید در مناطق عملیاتی به یاد سردار دل‌ها باشید شهیدی که در دوران دفاع مقدس و مقاومت حدود ۴۰ سال فداکاری کرد تا این که در این مسیر به شهادت رسید همجنین شهدای امنیت را نیز در این سفر معنوی یاد کنید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها