دبیر کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

تغییر تاریخ برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم/ ملت ایران شانه به شانه خانواده شهدای مدافع حرم تا وقت انتقام

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم که طبق اعلام قبلی مقرر شده بود در این هفته برگزار شود، زمان برگزاری آن به تاریخ دیگری موکول شد.
کد خبر: ۶۳۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰ - 04December 2023

برگزاری کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم به تعویق افتادحجت‌الاسلام والمسلمین «علی شیرازی» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و دبیر کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس در خصوص برگزاری این کنگره اظهار داشت: در راستای اجرای تدبیر سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی و با عنایت شهدای عزیز، مقرر شده بود کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در تهران برگزار شود و برای این کار هم جمعی از عاشقان شهدا، در سراسر کشور پا به عرصه خدمت گذاشتند و با تلاش شبانه‌روزی مقدمات کار را فراهم کردند و همه کار‌ها به زیبایی پیش می‌رفت.

وی افزود: اما وضعیت منطقه و برخی درخواست‌های منطقی، ما را به این تصمیم رساند که زمان برگزاری کنگره به وقتی دیگر موکول شود لذا ضمن تشکر و قدردانی از همه خدمتگزاران و با پوزش از خاندان بزرگوار شهدای مدافع حرم، از خداوند عزیز خواهانم که هر چه به نفع امت اسلامی است، همان را برای همه ما تقدیر کند.

وی همچنین به مناسبت ورود پیکر‌های شهدای مدافع حرم که تازه تفحص شدند هم در پیامی عنوان کرد: «پس از سال‌ها دوری از وطن، شهیدان غلامعلی تولی، علی آقاعبداللهی، سید مهدی ذاکرحسینی، الیاس چگینی، محمدرضا یعقوبی، سید مصطفی صادقی، حسن اکبری و رضا عباسی، از شهدای گرانسنگ مدافع حرم به میهن اسلامی برگشتند و با حضور خود در جمع خانواده و دوستان، به التهاب دل‌های نگران و منتظر پایان بخشیدند.

نور منشعب از عشق ستاره‌های مدافع حرم، بر سرزمین دل فرزندان شهدای عزیز تابید و وجودشان در دیداری جدید از حضور بابا گرم شد.

عزیزانم، خادمتان را در کنار سفره گسترده از حضور پدر، شریک شور برگرفته از دیدار جدید بدانید و مطمئن باشید همراه با شما عزیزان تا روز انتقام ایستاده‌ایم و با یاری خدای حکیم، جان و هستی خود را فدای راه شهدای بزرگوارتان می‌نمائیم.

خادم کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم
علی شیرازی»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار