نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یزد برگزار شد

نشست «شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و «ستاد استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام» به ریاست «مهران فاطمی» استاندار یزد و با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ - 02December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست «شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و «ستاد استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام» به ریاست «مهران فاطمی» استاندار یزد و با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به جایگاه والای شهدا در نگاه امامین انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در یکی از بیانات خود در باب گرامیداشت یاد شهدا می‌فرمایند: امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه فرمایش مذکور از یک فقیه و مفسر قرآن کریم، عالم ربانی و کارشناس مسائل دینی است، خاطرنشان کرد: با این نوع نگاه به حوزه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برنامه‌های این حوزه به صورت ویژه‌تر دنبال خواهد شد.

فاطمی در ادامه با اشاره به میزبانی استان یزد از ۵ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در هفته جاری، اظهارداشت: برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری باشکوه و شایسته مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدا صورت گیرد.

استاندار یزد برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از برنامه‌های بزرگ و ارزشمند فرهنگی دانست و گفت: برگزاری مراسم وداع با شهدای خوشنام در مدارس و دانشگاه‌ها در دستورکار قرار گیرد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت پیگیری ویژه مسائل مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: هر فرد در هر جایگاهی باید با تمام وجود و اعتقاد در برابر این جامعه بزرگ ادای احترام کرده و مسائل و مطالبات ان‌ها را پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها