پیام تقدیر فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اجتماع بزرگ بسیجیان

سردار آتانی با صدور پیامی از حضور پرشور بسیجیان، مردم عزیز و مسوولان استانی در تجمع با شکوه اقتدار بسیج و میزبانی از فرمانده کل سپاه پاسداران تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۳۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 02December 2023

دیروز در یک قاب بزرگ این تعلق خاطر مشترک دینی و انقلابیتان را به دنیا نشان دادید

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با صدور پیامی از حضور پرشور بسیجیان در تجمع با شکوه اقتدار بسیج تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالی

مردم شریف قزوین و بسیجیان عزیز؛ اجتماع غرور آفرین شما یادآور استمرار گذشته پر افتخارتان می‌باشد، یاد آور اعزام‌های فرزندانتان برای ایام دفاع مقدس، اجتماعات یوم الله شما در مناسک‌های انقلابیتان همه و همه نمایش اقتدار رود جاری و زلال شما، دریای ملت بزرگ ایران است. 

اجتماع شما در ورزشگاه سرلشگر شهید بابایی که تکرار اجتماع در ۱۹ سال و یازده ماه گذشته در محضر، ولی خدا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را تداعی می‌کند.

آقای عزیزمان در سفر مبارکشان در تمجید قزوین فرمودند: «مردم قزوین را، چه در قضایای انقلاب و چه در همه حوادثِ بعد از انقلاب، مجموعه‌ای از انسان‌های وفادار و مؤمن یافتیم؛ مردمی متدیّن، دارای مناعت طبع، فداکار، سخاوتمند، اهل شرکتِ در کار‌های بزرگ و کار‌های خیر. این مطالب، خُلقیّات مردم قزوین از دیرزمان است» اشتیاق، محبت، شور و شعور شما مردم عزیز در استقبال از سردار سرافراز صاحب زبان صادق و منطق قرآنی، مالک اشتر حضرت سید علی ستودنی بود ویکی از کار‌های بزرگ قزوینی‌ها دوباره شکل گرفت. 

اینجانب سر تعظیم و تکریم در برابر خلق حماسه‌های بزرگ شما فرود می‌آورم و قدردان لحضه لحضه‌های خلق حماسه بزرگ شما هستم. شکرگزاریم که بسیج عزیز متعلق به همه ملت بزرگ می‌باشد. دیروز در یک قاب بزرگ این تعلق خاطر مشترک دینی و انقلابیتان را به دنیا یک جا نشان دادید. حضور نماینده حضرت آقا در استان و امام جمعه محترم شهر قزوین حضرت آیت‌الله عابدینی و استاندار محترم، خانواده معظم شهدا، جانبازان، پیش کسوتان عرصه جهاد و شهادت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بسیجیان، مدیران، مسوولان عزیز، روحانیت، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان محترم نظامی و انتظامی که خودشان مدال پر افتخار بسیج را بر سینه خویش دارند.

مایه مباهات این جانب بود. در جمع با صفای اجتماع بزرگتان از برجستگی‌های فراموش نشدنی در استمرار برجستگی‌های گذشته شما به نمایش در آمد، یوم الله در یوم الله‌های شما غرور انگیز و با صلابت می‌باشد. شمارش برجستگی‌های شما قزوینی‌ها مثل شخصیت‌های برجسته قزوینی به تعبیر آقای عزیزمان: «اقلاً دو سه ساعت وقت لازم است!» یو م الله ۲۸ صفرتان، ۱۳ ابانتان، نهم دیما یتان، ۲۲ بهمنتان، روز قدستان، حمایت از کودکان غزه یتان و کدامین را برشمارم جز اینکه واگذارم به صندوقچه اعمال الهی تان برای روز فرج یکجا در کنار هم باشیم.

تقدیر و تشکر حقیر، حداقل کاری است که می‌توانم انجام بدهم. بالاترین آرزویم فدا شدنم برای تک تک شماست، خاک پایتان بوده و هستم و آرزوی موفقیت، سربلندی و عزت را برای تک تکتان از خداوند بزرگ مسئلت دارم. 

اینجانب خود را مکلف می‌دانم از طرف همه شما بسیجیان عزیز، مسوولان محترم از محبت حضور سردار فرماندهی محترم کل سپاه سردار سلامی عزیز تشکر کنم، رجا واثق دارم وقت پربرکتشان، مشغله‌های پر عزتشان، شعاع تاثیر گفتار و عملشان، زبان صادق پر نفوذشان و در یک کلام منطق نورانی قرانیش در نوشتار حقیر نمی‌گنجد. کلمات قاصر حقیر کوچکتر از دایره بزرگ محبت ایشان می‌باشد. تفقد خانواده شهدا به صورت حضوری بعد از نماز مغرب و عشا تا پاسی از شب متواضع و خاضعانه تکریم از خانواده‌ای شهدا را به ما آموخت.

افتتاح بخشی از پروژ‌های بسیج سازندگی، سپاه عزیز، مورد محبت قراردادن فرزندانشان در سپاه حضرت صاحب الامر (عج)، حضور در جمع پیشکسوتان و فرماندهان این جانب و سخنرانی برای صاحبان سر شهیدان، سخنرانی پرشور در جمع بسیجیان، حضور بی پیرایه یشان در مقر تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) به لطف خدا وند بزرگ از روز‌های تاریخ ساز و خاطره انگیز برای همه ما رقم خورده است. 

مفتخریم در تقویم قزوین عزیز، حضور مالک اشتر رهبری عزیز و تقارن زمانی و تطبیق مکانی با سفر حضرت آقا ماندگار شد وآن را هدیه ولطف خداوند بزرگ می‌دانیم و بر خود وظیفه می‌دانم از همه برادران، همرزمان عزیزم در سپاه حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهان محترم فراجای استان و شهرستان، مسئولان و مدیران، به خاطر همکاری، همراهی و هم افزایی که صورت گرفت تا این سفر پرخیر و برکت را میزبانی کردیم تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار