فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

مبادلات تجاری در مرز‌ها با امنیت کامل انجام می‌شود

سردار گودرزی گفت: مرز‌های ما امنیت خوبی دارند و با کشور‌های همسایه در تمامی مرز‌ها مبادلات تجاری سریع و در امنیت کامل انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 02December 2023

مبادلات تجاری در مرز‌ها با امنیت کامل انجام می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در جریان بازدید از هنگ مرزی آستارا، اظهار داشت: برای ایجاد امنیت و تسهیل گری فعالیت‌های اقتصادی در مرز‌ها با کشور‌های همسایه جلساتی برگزار شده و در این راستا تعاملات و ارتباطات نزدیکی داریم.

سردار گودرزی تصریح کرد: مرزبانان ما به صورت لحظه‌ای تنش‌هایی که در مرز ایجاد می‌شود را به واسطه ارتباط و تعامل با همتایان خود در کشور‌های همسایه مرتفع می‌کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: مرز‌های ما امنیت خوبی دارند و با کشور‌های همسایه در تمامی مرز‌ها مبادلات تجاری سریع و در امنیت کامل انجام می‌شود و مرزبانان غیور ما این تسهیل گری را به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در کنار سایر دستگاه‌هایی که در بازارچه‌ها و گذر‌های مرزی فعالیت می‌کنند مرزبانی هم حضوری موثر دارد، ادامه داد: یکی از مهمترین گذر‌های مرزی کشور، پل آستارا بین گیلان و کشور آذربایجان است که در تسهیل و ارتقاء مناسبات دو جانبه موثر است و هم اکنون هم دوستی و مودت خوبی بین دو کشور برقرار است و هیچ مشکل امنیتی در منطقه نداریم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: امروز در بازدید بحث انسداد مرز در این منطقه را پیگیری کردیم، عملکرد خوب بوده و با تکمیل و بهره‌برداری از حوزه مرزی هنگ آستارا و پل آستارا که پل دوستی و مودت بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان است؛ امنیت ارتقاء و فعالیت‌های اقتصادی و تجاری نیز در این مرز تسهیل می‌شود.

سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در منطقه نداریم، تصریح کرد: مرزبانان غیور کشور ما چشمان بیدار نظام مقدس ایران اسلامی برای ایجاد امنیت و تسهیل فعالیت‌های قانونی اقتصادی و تجاری در مرز‌ها هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها