دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت مرکز بسیج وزارت نفت:

صنعت نفت، پیشران و پرچمدار قرارگاه راویان پیشرفت در کشور است

«قریشی» گفت: صنعت نفت پیشران و پرچمدار قرارگاه راویان و روایتگری پیشرفت است و درخصوص خدمات ارائه شده به مردم پیشتاز است.
کد خبر: ۶۳۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ - 29November 2023

صنعت نفت، پیشران و پرچمدار قرارگاه راویان پیشرفت در کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سید محمدتقی قریشی» دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت مرکز بسیج وزارت نفت در حاشیه دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت کشور در جمع خبرنگاران در اصفهان اظهار داشت: پیشرفت با روایت آن پیشرفت‌ها ایجاد امید در جامعه خواهد کرد. ما در طول سالی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های قابل توجهی داشتیم که همه آنها مدیون تلاش و مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: روایت‌ پیشرفت برای مردم ‌بویژه نسل جوان بیان می‌شود تا بدانند که این پیشرفت‌ها به همت نیروهای توانمند داخل کشور و در سایه هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم، هجمه‌های داخلی، شهادت نخبگان و حرکات تروریستی منافقان کسب شده است. برای روایت رشادت‌های رزمندگان اقدامات فرهنگی بسیاری در قالب تولید فیلم و تالیف کتاب انجام شده است ولی در زمینه پیشرفت‌های پس از انقلاب اسلامی کاری انجام نشده است.

قریشی یادآور شد: صنعت نفت یک هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و در سایه این رشادت‌ها به رشد چشمگیری در تمامی بخش‌ها دست یافته است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری اردوی روایت پیشرفت گفت: این اقدام برای اولین بار در صنعت نفت رخ داده است. در این دوره ۳۲ ساعت کلاس‌های مقدماتی فن بیان و شیوه ارتباط‌گیری با حضور مدرسان دانشگاه امام حسین (ع) برگزار می‌شود تا راویان بتوانند در معرفی خدمات ‌و پیشرفت‌های صورت گرفته در این صنعت تبحر کامل را به دست بیاورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار