در پیامی به‌مناسبت روز نیروی دریایی ارتش مطرح شد؛

فرمانده فراجا: یوم الله هفتم آذر تبلور ایثار و جانفشانی کارکنان نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت است

سردار رادان گفت: یوم الله هفتم آذر تبلور ایثار و جانفشانی‌های کارکنان قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان است.
کد خبر: ۶۳۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 28November 2023

فرمانده فراجا: یوم الله هفتم آذر تبلور ایثار جانفشانی‌ کارکنان نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی ضمن گرامی‌داشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: یوم الله هفتم آذر تبلور ایثار و جانفشانی‌های کارکنان قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان است.

متن پیام به شرح ذیل است:

نیروی دریایی خط مقدم دفاع از کشور است. «مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا»

یوم الله هفتم آذر تبلور ایثار و جانفشانی‌های کارکنان قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان می‌باشد. هفتم آذرماه در تقویم کشورمان؛ یادآور حماسه ماندگار و کم‌نظیر بزرگ مردانی است که حدیث مردانگی و اقتدارشان را با خط سرخ از خود گذشتگی و شهادت بر آبی بیکران دریا‌ها نقش زدند و با درهم کوبیدن دشمن بعثی در عرصه دریا اقتدار دریایی خود را به رخ استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی کشاندند.

امروز نیروی دریایی به درستی بازوی توانمند و اقتدار آفرین نظام در آب‌های آزاد است و بی تردید دستیابی به این توانمندی به برکت مجاهدت‌ها و رشادت‌های آن نیروی راهبردی در دوران دفاع مقدس و تلاش و همت فرماندهان و کارکنان خدوم آن می‌باشد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این روز بزرگ که یادآور جانفشانی و حماسه آفرینی شهدای ناوچه پیکان در مصاف نابرابر با دشمن بعثی و رشادت‌ها و ایثار گری‌های دلیر مردان آن نیرو در دفاع از مرز‌های آبی و تمامیت ارضی میهن اسلامی مان می‌باشد را به تمامی کارکنان انقلابی و غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار